هررا در آستانه جدایی از یونایتد / واران در اندیشه ترک رئال مادرید


هررا در آستانه جدایی از یونایتد / واران در اندیشه ترک رئال مادرید

انتقال هررا به پاریسن ژرمن و جدایی واران و کوتینیو از جمع دو غول فوتبال اسپانیا مهم‌ترین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی امروز فوتبال اروپا است.

انتقال هررا به پاریسن ژرمن و جدایی واران و کوتینیو از جمع دو غول فوتبال اسپانیا مهم‌ترین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی امروز فوتبال اروپا است.

به گزارش ایلنا، مهم‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی امروز فوتبال اروپا به نقل از نشریات معتبر را می‌توانید در زیر بخوانید:

منچستر یونایتد با درخواست آند هررا برای افزایش دستمزد هم‌چنان مخالف است تا شایعات برای جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ افزایش پیدا کند. پاریسن ژرمن به عنوان مقصد احتمالی هررا نام برده شده‌است. (تلگراف)

تاتنهام قصد دارد با پیشنهادی به مبلغ 50 میلیون یورو رکورد نقل و انتقالات باشگاهش را بشکند و مدافع 26 ساله و ملی‌پوش اورتون یعنی مایکل کین را به خدمت بگیرد. آرسنال نیز ار مشتریان این بازیکن است. (اکسپرس)

داگلاس کوستا مهاجم برزیلی یووننتوس از شرایطش در این باشگاه راضی نیست و به نظر می‌رسد احتمال جدایی او در پایان فصل زیاد باشد. تاتنهام، پاریسن ژرمن، منچستر سیتی و منچستر یونایتد از مشتریان این بازیکن هستند. (مترو)

هوگو لوریس کاپیتان و دروازه‌بان 32 ساله تاتنهام بعد از بازی برابر لیورپول هدف حمله هواداران این باشگاه قرار گرفت و حتی عده‌ای از هواداران خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بانی جدید شدند. اما این باشگاه در تابستان پیشرو برنامه‌ای برای تغییر در پست دروازه‌بانی ندارد. (دیلی میل)

فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی که با انتقالی 135 میلیون یورویی به عنوان یکی از گران‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به بارسلونا منتقل شد در آستانه جدایی زودهنگام از جمع کاتالان‌هاست. منچستر یونایتد، پاریسن ژرمن و چلسی تیم‌هایی هستند که خواهان به خدمت گرفتن ملی‌پوش برزیلی هستند. (اسپورت)

رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید به مدیران این باشگاه اعلام کرده در پایان فصل خواهان جدایی از جمع کهکشانی‌هاست. سران باشگاه رئال مبلغ 100 میلیون یورو را برای رضایت‌نامه این بازیکن اعلام کرده‌اند. (دیلی میل)

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید آماده‌است در صورت جدایی واران مذاکرات را با کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی و خوزه ماریو خیمنز مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید آغاز کند. (سان)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...