چاره ای جز جدایی نیست؛/ سرنوشت تلخ گران ترین خرید تاریخ بارسلونا! (عکس)


چاره ای جز جدایی نیست؛/ سرنوشت تلخ گران ترین خرید تاریخ بارسلونا! (عکس)

به نظر می رسد زمان برای جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به شمارش افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای کوتینیو در نوکمپ مناسب نیست. نیمکت نشینی های متوالی و عدم جا افتادن در سیستم ارنستو والورده شرایط را برای او دشوار ساخته و به نظر می رسد گران ترین خرید تاریخ بارسلونا چاره ای جز جدایی در تابستان پیش رو ندارد، اما جذب این ستاره گرانقیمت برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.

با توجه به این شرایط، باشگاهی باید مقصد بعدی کوتینیو باشد که هم از نظر مالی قادر به اقناع بارسلونا بوده و هم باعث بازگشت ستاره برزیلی به اوج شود که در این میان به نظر می رسد چلسی و پاری سن ژرمن می توانند گزینه های مناسبی باشند.

چاره ای جز جدایی نیست؛/ سرنوشت تلخ گران ترین خرید تاریخ بارسلونا! (عکس)

کوتینیو در لیگ برتر و در دوران حضور در لیورپول عملکردی فوق العاده داشته و بازگشت دوباره به جزیره می تواند وی را دوباره تبدیل به ستاره سابق کند. رومن آبراموویچ امیدوار است فیفا به آنها فرصت کوتاهی در دادگاه آتی برای جذب بازیکن بدهد و با توجه به ممنوعیت از خرید بازیکن تا ژانویه 2021، مالک متمول روسی آماده پرداخت 150 میلیون یورو برای خرید ستاره برزیلی بارسلونا و تقویت ترکیب خود است.

همچنین با توجه به احتمال بالای انتقال ادن هازارد به رئال مادرید، کوتینیو تبدیل به تک ستاره ارکستر آبی های لندن خواهد شد و با حضور بازیکنانی برزیلی چون داوید لوییز، امرسون پالمیری و ویلیان، شرایط برای جا افتادن سریع وی در لندن نیز مهیا خواهد شد.

دیگر گزینه، انتقال کوتینیو به پاری سن ژرمن است. رابطه فوق العاده او با نیمار که از دوران کودکی شکل گرفته، می تواند پاری سن ژرمن را تبدیل به مقصد مناسبی برای کوتینیو کند اما بعد از جنجال های انتقال نیمار و اتفاقات مربوط به آدرین رابیو و حتی فرانکی دی یونگ، رابطه بسیار سردی بین ناصر الخلیفی و مدیران بارسلونا وجود دارد و به همین دلیل کار باشگاه فرانسوی برای خرید کوتینیو هرگز آسان نیست.

یورگن کلوپ علاقه ای به بازگشت کوتینیو به آنفیلد ندارد و گرچه گزینه ای چون منچستریونایتد نیز مطرح شده است، اما به نظر می رسد پاری سن ژرمن یا چلسی، مقصد بعدی ستاره برزیلی خواهند بود.

چاره ای جز جدایی نیست؛/ سرنوشت تلخ گران ترین خرید تاریخ بارسلونا! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس