جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی ام30 (گجت تی وی)


جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی ام30 (گجت تی وی)

گلکسی M نام سری جدید از میان رده‌ های سامسونگ است که در 3 مدل  ام 10 ، ام 20 و ام 30 بتازگی معرفی شده است. با گجت نیوز همراه باشید تا سامسونگ گلکسی ام 30 (Samsung Galaxy M30) را مورد بررسی اولیه و جعبه گشایی قرار دهیم. واژه M در میان کهکشانی های... نوشته جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی ام30 (گجت تی وی) اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

گلکسی M نام سری جدید از میان رده‌ های سامسونگ است که در ۳ مدل ام ۱۰ ، ام ۲۰ و ام ۳۰ بتازگی معرفی شده است. با گجت نیوز همراه باشید تا سامسونگ گلکسی ام ۳۰ (Samsung Galaxy M30) را مورد بررسی اولیه و جعبه گشایی قرار دهیم.

واژه M در میان کهکشانی های سامسونگ مخفف Millenial بوده که تنوعی از گوشی های میان رده با سخت افزار های قوی را به ارمغان می‌آورد پردازنده های این سری با سری گلکسی J یکی هستند و از دیگر مشخصات کلیدی آن ها می‌توان به حضور نمایشگر های Infinity U و Infinity V، باتری های عظیم و ساختار دوربین های بروز و کامل اشاره کرد. مهمان امروز ما سامسونگ گلکسی ام۳۰ بوده که قصد داریم آن را جعبه گشایی و مورد بررسی اولیه قرار دهیم اما قبل از آن نگاهی به لیستی از مشخصات سخت افزاری آن میاندازیم.

Galaxy M30
نمایشگر ابعاد :‌ 6.4 اینچ نوع پنل :‌ سوپر امولد

رزلوشن نمایشگر : 2340 × 1080

نسبت تصویری : 19.5:9 (تراکم 394 پیکسل بر هر اینچ)

پلتفرم سیستم عامل : اندروید 8.1 (اوریو) چیپ ست : اگزینوس 7904 (14 نانومتر)

سی پی یو : ۸ هسته 2×1.8 GHz Cortex-A73 | 6×1.6 GHz Cortex-A53

جی پی یو :‌ مالی جی ۷۱ ام پی ۲

حافظه حافظه داخلی : ۱۲۸ گیگابایت به همراه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت به همراه ۴ گیگابایت رم پشتیبانی کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا ظرفیت 512 گیگابایت
دوربین اصلی 13 MP، گشودگی دیافراگم 1.9، فوکوس خودکار تشخیص فاز صحنه 5 MP، گشودگی دیافراگم 2.2، لنز ۱۲ میلی متر (خیلی عریض)

۵ MP، گشودگی دیافراگم 2.2، حسگر عمق میدان

دوربین سلفی ۱۶ MP، گشودگی دیافراگم 2.0 ثبت تصاویر HDR
باتری 5000 هزار میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی

ویدیو جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی ام۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق