والتری بوتاس: دلیل کند بودنم یک پلاستیک بود


فرمول یک ایران – والتری بوتاس بعد از اینکه مسابقه را در جایگاه دوم به پایان رسانید در پاسخ به علت کند بودنش گفت که دلیلش یک پلاستیکی بود که بر روی بال جلوی خودرویش چسبیده بود و به همین دلیل نتوانست عملکردی ایده الی را داشته باشد. او در مصاحبه بعد از مسابقه اینگونه صحبت نمود: لحظات زیادی بودند در مسابقه که بسیار هیجان انگیز و جالب بودند ولی لحظات...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس بعد از اینکه مسابقه را در جایگاه دوم به پایان رسانید در پاسخ به علت کند بودنش گفت که دلیلش یک پلاستیکی بود که بر روی بال جلوی خودرویش چسبیده بود و به همین دلیل نتوانست عملکردی ایده الی را داشته باشد.

او در مصاحبه بعد از مسابقه اینگونه صحبت نمود:

لحظات زیادی بودند در مسابقه که بسیار هیجان انگیز و جالب بودند ولی لحظات دیگری نیز بودند که من کامل حس می کردم که فقط دارم برای خودم رانندگی می کنم و تنهام.(یعنی قدرت رقابت نداشتم) کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود که بتوانم ریتم رانندگی را در تمام طول مسابقه حفظ کنم.

نبردهای هیجان انگیزی هم داشتم، ولی توانستم در لحظاتی که فاصله با پشت سر و با خودروی جلویی زیاد بود، خوب وضعیت موتور را مدیریت کنم. علاوه بر همه اینها من مشاهده کردم که یک پلاستیکی روی بال جلوی من قرار دارد و به همین دلیل نتوانستم عملکرد ایده الی را داشته باشم.

والتری بوتاس: دلیل کند بودنم یک پلاستیک بودوالتری بوتاس: دلیل کند بودنم یک پلاستیک بود لوئیس همیلتون و والتری بوتاس- بحرین 2019

همچنین افزود:

مسابقه عالی ای نبود و ما در آخر خوش شانس بودیم که ما هم از این شانس نهایت استفاده را بردیم مخصوصا من بعد از آنهمه بد شانسی که در سال قبل داشتم.

قطعا چارلز بدشانسی اورده بود و او در کل هفته عالی بود، او بزودی به این برد می رسد. من برای اینکه اولین پیروزی خود را کسب کنم بیش از 80 مسابقه صبر کردم پس فعلا به چارلز می توانم بگویم سخت نگیر بزودی نوبت تو هم میرسه.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس