عجیب ترین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار حساس + عکس


بازیکنان پرسپولیس در حالی دومین تمرین خود بعد از برد دربی را برگزار کردند که وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی دلخوری برانکو را در پی داشت. نوشته عجیب ترین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار حساس + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عجیب ترین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار حساس + عکس

تمرین پرسپولیس در استخر چمنی کاظمی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۲ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۷
عجیب ترین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار حساس + عکس

بازیکنان پرسپولیس در حالی دومین تمرین خود بعد از برد دربی را برگزار کردند که وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی دلخوری برانکو را در پی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارندگی های اخیر بدترین تاثیر را بر روی وضعیت چمن تمرین تیم های لیگ برتری گذاشته است. به طوری که قبل از برگزاری دربی هم آبگرفتگی چمن ورزشگاه شهید کاظمی داد برانکو و کادر فنی را در آورد. امروز صبح نیز دومین تمرین سرخپوشان پرسپولیس بعد از فتح دربی برگزار شد که به سبب بارندگی شدید روز گذشته و همچنین صبح امروز باز هم چمن محل تمرین پرسپولیسی‌ها در وضعیت بغرنجی قرار گرفت.

همین هم باعث شد تا سرمربی کروات سرخپوشان گلایه زیادی نسبت به عدم رسیدگی به زمین داشته باشد. این تیم چند روز دیگر با پیکان یک مسابقه سنگین برگزار می کند و از همین رو برانکو نگران مصدومیت بازیکنانش برای این دیدار است. نکته قابل توجه تمرین امروز این بود که برخی از اعضای کادر فنی در کنار محسن خلیلی پارو به دست شدند تا مقداری از آب زمین را خالی کنند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس که سرخوش از برد دربی هستند تمرینات شاد و خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند. بازیکنان اصلی که در دربی حاضر بودند نسبت به باقی بازیکنان فشار کمتری را تحمل کردند و بازیکنانی که نیمکت نشین بوده و یا به عنوان یار تعویضی وارد میدان شدند تمرینات تاکتیکی بیشتری پشت سر گذاشتند.

صدرنشین حال حاضر مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه شهر قدس به مصاف پیکان می رود و امیدوار است با کسب برد در این بازی به روند رو به رشد ادامه دهد و با صدرنشینی به سراغ جدال سخت با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برود.

عجیب ترین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار حساس + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر