بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو از نمایندگی های مجاز و ناوگان امداد جاده ای کرمان و یزد


هم زمان با بازدیدهای نظارتی تیم مدیریتی خدمات پس از فروش ایران خودرو از روند اجرای طرح جشنواره خدمات نوروزی این شرکت، شهرهای کرمان، رفسنجان، مهریز و یزد میزبان مدیران ارشد این شرکت شد.

به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی ایساکو، این تیم مدیریتی از روزهای نخست سال جدید به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات به هموطنان به شهرهای مختلف کشور سفر کرده و با حضور در نمایندگی‌ های مجاز ایران خودرو در شهرهای مختلف استان های سیستان و بلوچستان، البرز، قزوین، زنجان، گلستان ، تهران و خوزستان در جریان ارائه خدمات به مسافرین نوروزی قرار گرفته است.


در این راستا با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی تیم مدیریت خدمات پس از فروش این بار به استان های کرمان و یزد سفر کرده و از نزدیک به بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.


در این بازدیدها که با هدف بررسی وضعیت خدمت رسانی به مشتریان و یکسان ‌سازی ارائه خدمات در سراسر کشور و همچنین بهبود فرآیندها انجام می گیرد ، نمایندگی های مجاز در دورترین استان ‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نزدیک بر نحوه خدمت ‌‌رسانی آنها نظارت می شود. همچنین بررسی مشکلات نمایندگی ها و ابلاغ برنامه‌های نوین در راستای ارتقای شبکه خدمات طرح‌ریزی نیز و به شبکه ارائه شده است.


براساس این گزارش، جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۶ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد و در این مدت ۲۶۵ نمایندگی به صورت یک شیفت یا دو شیفت و ۱۲۲ فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به هموطنان خدمت‌رسانی می کنند.


شایان ذکر است میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایران با ۳ درصد کاهش به 24.49 دقیقه رسیده که این موضوع یک رکورد جدید به شمار می آید. همچنین مدت زمان انجام تعمیرات به طور متوسط در ۱.۲ روز و کاهش ٣٢درصدی زمان آن نسبت به مدت مشابه رسیده است.


گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به شرایط جوی و بحران حاصل از سیل اخیر اکیپ های امدادی فوق ‌العاده‌ای را علاوه بر نیروهای فعال در جشنواره نوروزی، برای امدادرسانی به هموطنان سیل ‌زده به مناطق مختلف کشور اعزام کرده و این اکیپ‌ها همچنان برای ارایه هر گونه خدمات در این شهرها مستقر هستند‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته