ولنتینو روسی: مانند زمان جوانی ام در موتوجی پی آرژانتین راندم


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی در آخرین دور مسابقه موتوجی پی آرژانتین، جایگاه دومی را از آندره دویزیوسو گرفت و اذعان کرد که این موتورسواری، او را به یاد زمان جوانی اش انداخته است. مارک مارکز در تمام طول مسابقه بی رقیب بود اما تنها رقابت جذابی را که در ترماس دو ریو هندو شاهد بودیم، جدال بین موتورسوار یاماها و دوکاتی بوده است. روسی در پیچ هفتم دور...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی در آخرین دور مسابقه موتوجی پی آرژانتین، جایگاه دومی را از آندره دویزیوسو گرفت و اذعان کرد که این موتورسواری، او را به یاد زمان جوانی اش انداخته است.

مارک مارکز در تمام طول مسابقه بی رقیب بود اما تنها رقابت جذابی را که در ترماس دو ریو هندو شاهد بودیم، جدال بین موتورسوار یاماها و دوکاتی بوده است. روسی در پیچ هفتم دور آخر توانست سبقتش را از دویزیوسو تکمیل کند و اولین سکوی خود را پس از مسابقه زاکسنرینگ سال گذشته کسب کند:

برای خودم، تیم و یاماها بسیار خوشحال هستم زیرا با توجه به دو اشتباه در انتهای سال گذشته، مدت طولانی بود که بر روی سکو نرفته بودم.

بسیار خوشحالم زیرا ما به این نتیجه نیاز داشتیم. از جمعه بسیار خوب کار کردیم و مانند زمان جوانی ام موتور را راندم و بسیار لذت بردم. مسابقه ی خوبی بود و انتظار داشتم سرعت بیشتری را نسبت به دویزیوسو داشته باشم اما نشد، بنابراین در پشت او ماندم اما در پایان در دو یا سه نقطه سریع تر شدم.

در دور آخر تلاشم را کردم و نتیجه اش خوب بود و دویزیوسو نیز نتوانست کاتبک (دوباره سبقت بگیرد) معروف خودش را انجام دهد.

ولنتینو روسی: مانند زمان جوانی ام در موتوجی پی آرژانتین راندمولنتینو روسی: مانند زمان جوانی ام در موتوجی پی آرژانتین راندم آندره دویزیوسو و ولنتینو روسی – آرژانتین 2019

آندره دویزیوسو نیز می گوید از اینکه به هدفش یعنی کسب سکو در آرژانتین رسیده، راضی است اما برای از دست دادن جایگاه دومی خوشحال نیست:

برای سکو خوشحالم، زیرا وقتی به اینجا آمدیم، هدفمان سکو بوده است. اما از عملکرد لاستیک هایم در طول مسابقه خوشحال نیستم و در نهایت این ولنتینو بود که توانست به من درس [موتورسواری] بدهد.

نمی توانستم کسی را تعقیب کنم زیرا با لاستیک هایم در تقلا بودم و شاید این بهترین استراتژی ممکن برای انتخاب لاستیک نبود.

برای جایگاه سومم خوشحال نیستم زیرا دومی در دسترس بود اما باید برای سکو خوشحال باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟