لذت بردن مخاطبان از بازی بچه‌ها در «شش قهرمان و نصفی»


لذت بردن مخاطبان از بازی بچه‌ها در «شش قهرمان و نصفی»

ساخت مجموعه تلویزیونی با بازیگران کودک و نوجوان سخت است اما​ مخاطبان از بازی بچه‌ها لذت می‌برند

پرویز امیری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با وجود اینکه ساخت مجموعه تلویزیونی با بازیگران کودک و نوجوان که بازیگران حرفه‌ای نیستند سخت است و قلق‌های ویژه‌ای دارد، اما در نهایت​ مخاطبان از بازی بچه‌ها لذت می‌برند و نتیجه خوشایند است.
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی شش قهرمان و نصفی گفت: این اثر که به سفارش سیمافیلم تولید شده در ادامه فیلم «قهرمانان کوچک» نوشته شده است.
وی با اشاره به اینکه برای پیش بردن داستان مجموعه تلویزیونی باید ماجرا در شهری کوچک دنبال می‌شد گفت: ۹۰ درصد تصویربرداری‌ها در شهر «سرخ رود» آمل و با شرایط جوی متفاوت دنبال شد و ساخت آن با مراحل پیش تولید حدود ۴ ماه به طول انجامید.
تهیه کننده «شش قهرمان و نصفی» افزود: نگاه ما آموزش مفاهیم ملی و فرهنگی به بچه‌ها بود چرا که تغییر نگاه جامعه و خانواده به آموزش از سنین کودکی مربوط می‌شود. ضمن اینکه ما در این مجموعه تلویزیونی توجه خاصی هم به ورزش‌های رزمی داشتیم که با حضور هادی ساعی قهرمان المپیک، مخاطبان بیشتری مشتاق دیدن آن بودند.
امیری گفت: نخستین نکته در این مجموعه تلویزیونی سرگرمی و بعد از آن پیام بود که در هر دو موفق بودیم. «شش قهرمان و نصفی» تلفیقی از هنر طنز و ورزش‌های رزمی است و فکر می‌کنم بچه‌ها با دیدن این مجموعه تلویزیونی به هنر‌های رزمی علاقه‌مند شوند که اتفاق بسیار خوبی است، زیرا به بچه‌ها اعتماد به نفس می‌بخشد و آن‌ها را به دفاع از بدنشان جدی‌تر می‌کند.
بازیگرانی از جمله اکبر عبدی، بیژن بنفشه‌خواه، شهرام قائدی، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میرعلمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، حامد آهنگی، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرحی و امیر علی عبدالشاهی نقش‌آفرینی دارند.
بازیگران خردسال و نوجوان مجموعه هم امیرکیان عبدی، محمد شاکری، ایمان امیری، پارسیا شکوری، یاس نوروزی و مانلی قناعت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار