کانسپت الکتریکی جنسیس به نیویورک می‌رود


کانسپت الکتریکی جنسیس به نیویورک می‌رود

جنسیس در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 حرکت قبلی خود را تکرار خواهد کرد. برند مستقل جنسیس که از حمایت‌های زیاد هیوندای برخوردار است ماه آینده کانسپت الکتریکی جدیدی را به آمریکا خواهد برد. اگر یادتان باشد این برند لوکس کره‌ای در نمایشگاه قبلی کانسپت اسنشا را معرفی و تأیید کرده بود نسخه‌ی تولیدی آن نیز... The post کانسپت الکتریکی جنسیس به نیویورک...

جنسیس در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 حرکت قبلی خود را تکرار خواهد کرد.

کانسپت الکتریکی جنسیس به نیویورک می‌رود
برند مستقل جنسیس که از حمایت‌های زیاد هیوندای برخوردار است ماه آینده کانسپت الکتریکی جدیدی را به آمریکا خواهد برد. اگر یادتان باشد این برند لوکس کره‌ای در نمایشگاه قبلی کانسپت اسنشا را معرفی و تأیید کرده بود نسخه‌ی تولیدی آن نیز در دسترس خواهد بود. با ظاهری برجسته و پرفورمنسی قابل‌اعتنا، اسنشیا یکی از خبرسازترین خودروهای سال قبل نمایشگاه نیویورک بود.

کانسپت الکتریکی جنسیس به نیویورک می‌رود
مدیر طراحی گروه هیوندای در مصاحبه با CNET این خبر را تأیید کرده است. لوک دانکر ولکه گفته است:

جنسیس در نمایشگاه نیویورک کانسپت الکتریکی جدیدی را معرفی خواهد کرد.

البته جزئیات بیشتری در دست نیست. مطمئن نیستیم که این خودرو در جایگاهی بالاتر از اسنشا قرار خواهد گرفت یا خیر. از طرف دیگر هم نمی‌توان حدس و گمان زیادی درباره‌ی این کانسپت جدید و رقبای احتمالی آن داشت زیرا بعد از معرفی اسنشا با چندین هایپرکار الکتریکی دیگر نیز روبرو بوده‌ایم. اگر جنسیس بخواهد با نام‌هایی همچون پینین فارینا باتیستا شاخ‌به‌شاخ شود پس نمایشگاه نیویورک بهترین مکان برای خبرسازی خواهد بود.

اگرچه معرفی یک خودروی مفهومی الکتریکی در نمایشگاه جنسیس می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی برای جنسیس به ارمغان آورد اما دانکر ولکه ادامه داده یکی از اصلی‌ترین خودروهای جنسیس در این رویداد مهم خودرویی نسخه‌ی به‌روز جنسیس G90 خواهد بود.

کانسپت الکتریکی جنسیس به نیویورک می‌رود
برند مادر جنسیس یعنی هیوندای نیز با نسل جدید سوناتا و کراس اوور کاملاً جدید Venue روانه نیویورک می‌شود. این کراس اوور فعلاً دیده نشده و در جایگاهی پایین‌تر از مدل کنا قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟