به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم فوتبال ایران از ساعت 17 امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی میزبان ذوب آهن اصفهان بود که در پایان دو بر یک نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.

در نیمه اول و در همان دقایقی آغاز دیدار، با ارسال ارسلان مطهری موقعیت خوبی برای زبیر نیک نفس ایجاد شد و بازیکن سابق صنعت نفت در دقیقه 6 با شوتی دیدنی دروازه نفتی ها را باز کرد.

در ادامه و در حالی که بازی با یک گل به سود تیم مهمان در جریان بود، ماکومبا پشت محوطه جریمه ذوبی‌ها صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافعین تیم مهمان، با شوتی به سمت دروازه مظاهری، در دقیقه 20 برای صنعت نفت گلزنی کرد. نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در ادامه و در دقیقه 26 توپ به اوساگونا مهاجم آفریقایی ذوب آهن رسید که در ادامه با تکل وفا هخامنش متوقف شد و داور کارت زرد دوم را به این مدافع نفت نشان داد و هخامنش از زمین اخراج شد تا نفت ادامه بازی را 10 نفره دنبال کند.

در نیمه دوم در حالی که بازی رو به دقایق پایانی بود یک ارسال از سوی مدافع کناری ذوبی ها باعث شد تا سید محمد حسینی در دقیقه 76 با ضربه سری گل برتری را وارد دروازه صنعت نفتی ها کند.

در این دیدار سرخیو با شهاب گردان، وفا هخامنش، عقیل کعبی، سیروان قربانی، جعفر سلمانی(84 محمدرضا غبیشاوی)، مصطفی احمدی، میلاد جهانی، ریکانی(84 رضا جبیره)، اولیویرا(84 فاخر تهامی)، ماکومبا به دیدار ذوب آهن اصفهان رفت.

همچنین علیرضا منصوریان با ترکیب رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی و کریستین اوساگوانا موفق به پیروزی بر صنعت نفت آبادان شد.

قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی و کمک های محمدرضا مدیرروستا و محسن سلطانی برگزار شد.

در این دیدار ماکومبا کانجی(در دقیقه 14) کارت زرد دریافت کرد و وفا هخامنش نیز در دقایق 18 و 48 با دریافت دوکارت زرد و یک کارت قرمز از زمین اخراج شد.

به این ترتیب صنعت نفت آبادان در پایان هفته بیست و سوم با 21 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر قرار دارد.