تیونینگ هنسی به‌سراغ فراری F12 می‌رود


تیونینگ هنسی به‌سراغ فراری F12 می‌رود

شرکت تیونینگ هنسی برای اولین‌بار یک سوپراسپرت ایتالیایی را نشان کرده و پکیجی 800 اسب‌بخاری برای فراری F12 معرفی کرده است.

تاکنون عادت داشتیم که از تیونر هنسی خودروهای عضلانی و شاسی‌بلند‌های ۸ سیلندر را ببینیم. سوپراسپرت‌هایی همچون مک‌لارن 720S هم توسط این تیونر تقویت شده‌اند اما تا امروز هنسی هیچ‌گاه به سراغ یک سوپراسپرت ایتالیایی نرفته بود. ویدیویی که به‌تازگی از فراری F12 هنسی منتشر شده، با تمامی ویدیوهای منتشرشده از این تیونر متفاوت است.

تیونینگ هنسی به‌سراغ فراری F12 می‌رود

در مرحله اول باید بگوییم که هنسی این‌بار به سراغ فراری F12 رفته که از رینگ، لاستیک و بدنه فابریک کارخانه بهره می‌برد. هنسی تاکنون اطلاعات فنی دقیقی را از این خودرو منتشر نکرده اما باتوجه‌به نام HPE800 در نظر گرفته‌شده برای خودرو می‌دانیم که تیونر قدرت موتور ۶.۳ لیتری ۱۲ سیلندر را تا ۸۰۰ اسب‌بخار ارتقاء داده است. هنوز مشخص نیست که هنسی برای افزایش قدرت چه تغییراتی را در قوای محرکه انجام داده است اما می‌توان حدس زد که سیستم اگزوز اسپرت قسمتی از این تغییرات باشد.

تیونینگ هنسی به‌سراغ فراری F12 می‌رود

فراری F12 HPE800 نسبت به سایر خودروهای هنسی، افزایش قدرت کمتری را تجربه کرده و از ۷۳۰ اسب‌بخار به ۸۰۰ اسب‌بخار رسیده است؛ اما به احتمال زیاد هنسی تغییراتی را در سیستم تعلیق خودرو هم انجام داده تا قابلیت فرمان‌پذیری آن را افزایش دهد. باتوجه‌به اطلاعاتی که از محصولات گذشته تیونر هنسی داریم، نسخه HPE800 از فراری F12 نمونه پایه‌ای است و بعد‌ها نسخه HPE1000 با ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت هم معرفی خواهد شد.

تیونینگ هنسی به‌سراغ فراری F12 می‌رود

در سایت تیونر هنسی هنوز نامی از محصولات فراری وجود ندارد و تیزر منتشرشده از این خودرو هم با عنوان تست وجود چنین محصولی پخش شده است. بنابراین می‌توان گفت که این خودرو هنوز در مسیر توسعه‌ای خود قرار دارد و تکمیل نشده است. اکنون شما را دعوت می‌کنیم تا از غرش و صدای موتور ۶.۳ لیتری ۱۲ سیلندر فراری F12 HPE800 لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...