به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مجموعه برج میلاد به عنوان نماد پایتخت، گردشگران بسیاری به سوی خود جلب کرده است و طبق گفته های مدیر عامل این مجموعه، افزایش ۳۵ درصدی استقبال شهروندان و گردشگران از برنامه های فرهنگی و نوروزگاه برج میلاد در نوروز 98 را در کارنامه دارد. با این حال چهار طبقه ابتدایی برج میلاد در ایام نوروز تعطیل بوده است. خبرنگار برنا به سراغ امیر آریا زند؛ سرپرست جدید مجموعه برج میلاد رفت و دلیل این امر را از وی جویا شد. او با اشاره به عملیات ساختمانی که در این طبقات در حال انجام است، مصاف این عملیات با نوروز را تصمیم مدیر عامل سابق برج میلاد دانست.

آریا زند در این رابطه گفت: مجموعه برج میلاد لابی ای دارد که این طبقه در حال فعالیت است اما در طبقات بعدی فودکورت و مجموعه نمایشگاهی دایر بوده که در حال حاضر تعطیل است.

سرپرست مجموعه برج میلاد که در 14 اسفند ماه سال گذشته منصوب شده، افزود: هنگامی که بنده در برج مستقر شدم، متوجه شدم که آقای درویش پور مدیریت سابق برج میلاد قرار دادی برای تغییر در این طبقات انجام داده اند.

وی ادامه داد: در مجموعه فودکورت فعالیت های ساختمانی مانند جابه جایی دیوار انجام می شود که همچنان مشغول هستند و برای بهره برداری زمان نیاز دارد همچنین در طبقه ی میراث فرهنگی که بنا است صنایع دستی کل کشور را به نمایش بگذارد به مجموعه ای در این زمینه واگذار شده است.

آریا زند خاطر نشان کرد: همچنین فعالیت های تاسیساتی در این طبقات در حال انجام است که تا اوایل ماه رمضان راه اندازی خواهد شد.

سرپرست برج میلاد در پاسخ به این سوال که آیا بازسازی در برج در حال انجام است، گفت: فعالیت های این طبقات بازسازی نیست بلکه بنا است در دکوراسیون تغییراتی صورت گیرد.

وی در پاسخ به این که چرا این فعالیت ها تا پایان سال 97 انجام نشده، افزود: برای خود من هم این سوال مطرح است و در حال بررسی پاسخ ها هستم که چرا تا این مدت زمان صرف شده است.