ستاره بارسلونا در یک قدمی پیوستن به یونایتد + عکس


نشریه اسپانیایی sport مدعی شد فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا تنها 18 ماه بعد از پیوستن به این تیم، تابستان پیش رو بارسا را ترک خواهد کرد و مقصد احتمالی او منچستریونایتد خواهد بود. نوشته ستاره بارسلونا در یک قدمی پیوستن به یونایتد + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره بارسلونا در یک قدمی پیوستن به یونایتد + عکس

کوتینیو تا سه ماه دیگر یونایتدی می شود؟!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۹
ستاره بارسلونا در یک قدمی پیوستن به یونایتد + عکس

نشریه اسپانیایی sport مدعی شد فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا تنها ۱۸ ماه بعد از پیوستن به این تیم، تابستان پیش رو بارسا را ترک خواهد کرد و مقصد احتمالی او منچستریونایتد خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه اسپانیایی sport با اختصاص دادن داستان اول و روی جلد شماره اخیر خود به فیلیپ کوتینیو و جدایی قریب‌الوقوع او از بارسلونا مدعی شد این هافبک برزیلی که ماه ژانویه سال گذشته میلادی با رقم هنگفت ۱۷۰ میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا منتقل شده بود بعد از ناکامی در کسب موفقیت در اسپانیا عزم خود را برای ترک غول کاتالان جزم کرده و قصد دارد بار دیگر راهی انگلیس شود.

این روزنامه اسپانیایی مدعی شد کوتینیوی ۲۶ساله به بعضی از هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا گفته که احتمال ترک باشگاه در تابستان پیش رو برای او یک احتمال بسیار جدی است.

نشریه sport می‌گوید کوتینیو به دنبال انتقال به یک باشگاه بزرگ اروپایی است و احتمال بازگشت او به لیگ برتر انگلیس از سایر احتمال‌ها قوی‌تر به نظر می‌رسد. در اوایل هفته جاری هم یک نشریه اسپانیایی دیگر، موندو دپورتیوو، مدعی شده بود که مدیران بارسلونا امیدوارند بتوانند از علاقه مدیران منچستریونایتد به کوتینیو استفاده کرده و بتوانند در ازای او، مارکوس راشفورد را به نوکمپ منتقل کنند.

پیش از این منابع مختلف اعلام کرده بودند که مدیران ارشد منچستریونایتد تمایل بسیار زیادی برای جذب کوتینیو دارند هر چند هنوز مشخص نیست که آیا این موضوع که کوتینیو در گذشته بازیکن لیورپول بوده و هواداران یونایتد روی خوشی به بازیکنانی که هر نوع رابطه‌ای با لیورپول داشته‌اند، نشان نمی‌دهند می‌تواند روی تصمیم نهایی مدیران یونایتد تاثیرگذار باشد یا نه.

کوتینیو که پیش از لیورپول سابقه بازی در اینتر میلان را هم دارد در فصل جاری در تمامی رقابتها، رویهم‌رفته ۴۱ بازی برای بارسا انجام داده و ۹ گل به ثمر رسانده است.

ستاره بارسلونا در یک قدمی پیوستن به یونایتد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403