فنگ شویی باگوا شمال شرقی – معنویت


فنگ شویی باگوا  شمال شرقی – معنویت

این حوزه جهت فعال سازی منطقه رشد شخصی و معنویت با انرژی های معنوی و روحانی در ارتباط است در ناحیه شمال شرقی باگوا انرژی معنویت، رشد روحانی و خودانگیزشی تقویت می گردد پس بعد از تطبیق پلان باگوا با پلان...

این حوزه جهت فعال سازی منطقه رشد شخصی و معنویت با انرژی های معنوی و روحانی در ارتباط است در ناحیه شمال شرقی باگوا انرژی معنویت، رشد روحانی و خودانگیزشی تقویت می گردد پس بعد از تطبیق پلان باگوا با پلان منزل در منطقه معنویت سعی نمایید تا حداقل یکی از درمان های فنگ شویی را برای این منطقه و گردش انرژی مناسب برای رشد شخصی و همچنین احترام به روح و حضور معنوی خود به کار ببرید.

عنصر فنگ شویی این منطقه bagua عنصر زمین است.برای ایجاد انرژی خوب فنگ شویی در هر فضا، باید ماهرانه از عناصر فنگ شویی استفاده کرد و الزامات هر منطقه را که برای هر یک از آنها متفاوت است ماهرانه به کار گرفت.

در مورد منطقه Northwest bagua یا منطقه چپ پایین دو عنصر وجود دارد که هماهنگی و نیروی پر انرژی تولید می کنند. این عناصر عبارتند از زمین و آتش.

فنگ شویی باگوا  شمال شرقی – معنویت

عنصر زمین مورد نیاز است، زیرا این عنصر مادری منطقه شمال غربی باگوا است و عنصر آتش زیرا ۵ عنصر فنگ شویی را پشتیبانی می کند. این به این معنی است که راهکارهای تقویت فنگ شویی در این منطقه باید یکی از این عناصر (یا هر دو) این عناصر فنگ شویی را در برداشته در ادامه با مشاهده درمان هایی برای فنگشویی و تقویت معنویت با دکوبوم همراه باشید….

۱-آثار هنری یک عنصر انرژی قوی برای این حوزه است که می توانید تصاویری از مناظر مختلف، و همچنین کوه ها که به دلیل عنصر زمین فنگ شویی عالی برای این منطقه bagua در نظر گرفته شده استفاده کنید.

۲-از اقلام دکوری و یا مجسمه های هنری که برایتان مفاهیم معنوی را یادآور می شود و با عمق وجودی شما ارتباط برقرار می کند استفاده کنید تصاویر بودا یا مجسمه ها اما مطمئن شوید متریال کاربردی و یا رنگ های آن ها از عنصر فنگ شویی زمین یا عنصر آتش باشند و از عناصر و رنگ های مرتبط با عناصر آب و یا فلز بپرهیزید.

۳-اقلام هنری با عنصر آتش: برای نشان دادن عنصر آتش در تزئینات هنری می توانید با گل های قرمز، غروب های آتشین، تصاویر واقعی آتش این قسمت را تقویت نمایید.

فنگ شویی باگوا  شمال شرقی – معنویت

۴-چراغ های بلند به عنوان یک فنگ شویی خوب برای همه مناطق bagua در نظر گرفته شده است. هنگام استفاده از آنها به عنوان درمان های فنگ شویی اطمینان حاصل کنید که میزان، ظاهر و طراحی کلی نور در فضا هماهنگ باشد.

فنگ شویی باگوا  شمال شرقی – معنویت

۵-آیتم های عنصر آتش مانند شمع های بلند، اقلام دکوراسیون در رنگ های عنصر آتش (قرمز، نارنجی، بنفش) و اشکال همه انرژی مورد نیاز آتش می دهد. شما همچنین می توانید از شکل عنصر زمین (مربع) برای تقویت بیشتر منطقه استفاده کنید. جلوگیری از استفاده از عناصر فلزی و آب در این ناحیه توصیه می گردد.

۶-همچنین می توانید برای دیوارها از رنگ های عنصر فنگ شویی آتش مانند سرخ ، نارنجی، رنگ بنفش، رنگ صورتی و زرد قوی استفاده کنید.

فنگ شویی باگوا  شمال شرقی – معنویت

تحریریه دکوبوم

منبع:thespruce

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فنگ شویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا