امیر دریادار خانزادی: تمرکز اقدامات برکاهش خسارت سیل باشد


امیر دریادار خانزادی: تمرکز اقدامات برکاهش خسارت سیل باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که اقدامات در مناطق سیل زده باید به سمت کاهش آسیب‌ها و خسارات متمرکز شود، گفت: مجموعه ظرفیت‌های دریای خزر باید توسعه یابد.

خبرگزاری مهر: امیر دریادار حسین خانزادی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمک‌های زیادی توسط مردم، بخش‌های دولتی و خصوصی و مجموعه نیرو‌های مسلح در مناطق سیل زده گلستان انجام شد و نیروی دریایی هم از این قضیه مستثنی نبود.

وی افزود: بالگردها، امکانات درمانی، غواصی، قایق‌ها و سایر ظرفیت‌هایی که می‌توانست در مرحله اول سیلاب کمک رسان مردم باشد، به منطقه وارد شد.

خانزادی با بیان این که اقدامات در مناطق سیل زده باید به سمت کاهش آسیب‌ها و خسارات متمرکز باشد، ادامه داد: موقعیت مناطق سیل زده را امروز بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چگونه می‌توان ظرفیت‌های نیروی دریایی و ملی را به سمت رفع گرفتگی‌های خروجی آب هدایت کرد تا خسارات شهر گمیشان کاهش یابد.

وی تصریح کرد: کمک و اقدامات نباید لحظه‌ای و مقطعی باشد و نیاز به جریان پیوسته کمک است و ما تعهد داریم که تا انتها در کنار مردم سیل زده باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه اظهار کرد: مجموعه ظرفیت‌های دریای خزر در حوزه‌های ملی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، باید توسعه پیدا کند.

وی افزود: امروز در دریای خزر با محدودیت بارج و کرین بارج برای جابجایی رسوبات دهانه رودخانه‌ها مواجه هستیم.

خانزادی تصریح کرد: در حادثه ناوشکن دماوند با این مشکل مواجه شدیم و بعد از آن برای حل این مشکل هدف گذاری شد و کرین بارج نیروی دریایی در حال ساخت است و امیدواریم ساخت آن در نیمه اول سال ۹۸ به اتمام برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)