حرکت اقتصادی دولت در چهارچوب اقتصاد مقاومتی جای تردید دارد


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اینکه آیا دولت بین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کرده یا خیر جای تردید است.

حرکت اقتصادی دولت در چهارچوب اقتصاد مقاومتی جای تردید داردمحمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد جایگاه اقتصاد در جمهوری اسلامی گفت: به تعبیری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم آوردند انقلاب آغاز یک عصر جدید در عالم است و اعلام کردند که ما به مرحله خودسازی و جامعه پروری وارد می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه شعار‌های انقلاب به دلیل اینکه فطری‌اند، همیشه زنده است ادامه داد: ما اوایل انقلاب تجربه چندانی نداشتیم، اما در حال حاضر با انباشتی از تجربه‌های چهل ساله انقلاب روبرو هستیم، ما از هیچ انقلابی تقلید نکردیم و تمامی تجربیات انقلاب مربوط به خود است.

انبارلویی با بیان اینکه در این چهل سال دستاورد‌های زیادی داشتیم گفت: یکی از این دستاورد‌های مهم، بحث اقتصاد و معیشت مردم است؛ ما در حال حاضر هجدهمین اقتصاد دنیا هستیم و همانطور که دیدیم رهبری هم در بیانیه گام دوم در یکی از فصل ها، درمورد دستاورد‌های اقتصادی سخن می‌گویند.

عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد عملکرد اقتصادی دولت افزود: دولت باید بر اساس سیاست‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کرد، بدون شک دولت کار‌هایی انجام داده، اما اینکه بین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کرده یا خیر جای تردید است، دستاورد‌هایی که ما در اقتصاد داریم مربوط به زیرساخت‌هایی است که در کشور وجود دارد.

وی در پایان در مورد تحقق حمایت از تولید داخلی گفت: بر حسب گزارش‌هایی که صداوسیما ارائه کرد، اغلب مردم به دنبال خرید تولید داخلی هستند و زیاد برای خرید تولید خارج رغبت نشان نداده اند، تلاش‌هایی دولت و مردم انجام دادند که واجب، اما کافی نبود؛ چه خوب است که مقامات دولتی در این رابطه کارکرد و کارنامه خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟