دولت با روحیه جهادی برای رسیدگی به سیل‌زدگان اقدام کند


دولت با روحیه جهادی برای رسیدگی به سیل‌زدگان اقدام کند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر لزوم تسریع در بازسازی اماکن خسارت دیده از سیل، اظهار کرد: لازم است دولت اعتبار لازم را برای خسارت‌ها در نظر بگیرد و با روحیه جهادی برای خدمت و رسیدگی به سیل‌زدگان برخورد کند.

دولت با روحیه جهادی برای رسیدگی به سیل‌زدگان اقدام کندبه گزارش ایکنا از لرستان، حسین‌علی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در جریان سفر به لرستان که با هدف بررسی خسارات وارده سیلاب انجام شده است، شامگاه پنج‌شنبه، هشتم فروردین با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در این دیدار با اشاره به حجم خسارات و تخریب‌ها در سیل اخیر، گفت: بحمدلله با استفاده از تجربه سیل گذشته این‌بار تلفات جانی نداشتیم، لیکن خسارات مالی پیش از حد تصور بود.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که بسیاری از زیر ساخت‌ها مثل جاده‌ها، پُل‌ها، آب، برق، منازل مسکونی، اماکن تجاری، باغات و مزارع مردم آسیب دیده است، بر لزوم تسریع در بازسازی اماکن خسارت دیده از سیل تاکیدکرد و افزود: با توجه به تخریب پُل‌ها و قطع راه‌های دسترسی بسیاری از روستاها، اکنون تعدادی از مردم روستاها از دریافت کمک‌ها محروم هستند لازم است اقدام عاجل صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولان و هماهنگی صورت گرفته در پیشگیری از تلفات، اضافه کرد: مردم از خود نجابت به خرج داده همکاری و مشارکت خوبی داشتند، لازم است دولت اعتبار لازم برای خسارت‌ها در نظر بگیرد و با روحیه جهادی برای خدمت و رسیدگی به سیل‌زدگان برخورد نماید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟