کیا سیگنیچر کانسپت، اشاره‌ای جذاب به شاسی‌بلندی جدید!


کیا سیگنیچر کانسپت، اشاره‌ای جذاب به شاسی‌بلندی جدید!

اگر با دیدن کانسپت جدید کیا سیگنیچر به این فکر افتاده‌اید که این خودرو چرا این‌قدر آشناست پس باید بدانید سیگنیچر چیزی بیش از نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ی یک کانسپت دیگر نیست. کانسپت اولیه حدود یک سال پیش و با نام SP رونمایی شده بود. تنها تفاوت این دو خودروی مفهومی در این است که سیگنیچر فاصله‌ی... The post کیا سیگنیچر کانسپت، اشاره‌ای جذاب به شاسی‌بلندی...

اگر با دیدن کانسپت جدید کیا سیگنیچر به این فکر افتاده‌اید که این خودرو چرا این‌قدر آشناست پس باید بدانید سیگنیچر چیزی بیش از نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ی یک کانسپت دیگر نیست. کانسپت اولیه حدود یک سال پیش و با نام SP رونمایی شده بود. تنها تفاوت این دو خودروی مفهومی در این است که سیگنیچر فاصله‌ی کمتری با خط تولید دارد. فقط کافی است نگاهی به دستگیره‌های درب مرسوم این کانسپت جدید بیندازید که نشانی از نزدیک شدن به خط تولید است.

کیا سیگنیچر کانسپت، اشاره‌ای جذاب به شاسی‌بلندی جدید!
کیا گفته نسخه‌ی آماده‌ی تولید کانسپت سیگنیچر اواخر سال جاری و به فرم یک کراس اوور جمع‌وجور رونمایی خواهد شد و در سراسر جهان به فروش خواهد رسید. مطمئن نیستیم که آیا این کراس اوور جدید همان شاسی‌بلند تاسکری خواهد بود که قبلاً درباره‌ی آن چیزهایی شنیده بودیم اما اگر این‌گونه باشد شاید تاسکر را تا چند هفته‌ی دیگر و در نمایشگاه خودروی نیویورک ببینیم. هیوندای هم قبلاً اعلام کرده بود در این نمایشگاه کراس اوور Venue را معرفی می‌کند.

کیا سیگنیچر کانسپت، اشاره‌ای جذاب به شاسی‌بلندی جدید!
کانسپت سیگنیچر که دیروز در نمایشگاه سئول رونمایی شده پیش‌نمایشی از طراحی محصولات آتی این برند نیز می‌باشد. این خودرو کاملاً روان و مدرن به نظر می‌رسد هرچند نمی‌توان خروجی‌های اگزوز غیرواقعی آن را جذاب دانست. این رویه متأسفانه بین خودروسازان مطرح جهانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

کیا سیگنیچر کانسپت، اشاره‌ای جذاب به شاسی‌بلندی جدید!
به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها برنامه‌های زیادی برای حضور پررنگ‌تر در بازار خودروهای شاسی‌بلند دارند و در همین نمایشگاه سئول یک کانسپت دیگر نیز توسط کیا رونمایی شده که پیش‌نمایشی از نسل بعدی موهاوه می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل