سالک: با وجود تحریمها، آینده کشور بسیار روشن است


سالک: با وجود تحریمها، آینده کشور بسیار روشن است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین رویداد سیاسی سال 97 بود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:مردم همیشه در صحنه این در جشن چهل سالگی انقلاب نشان دادند که فهیم و با بصیرت هستند و آمار حضور در این جشن در سراسر کشور بیش از آمار سال های دیگر بود.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر انقلاب اظهار کرد: صدور این بیانیه از سوی رهبری یکی از مهم‌ترین اتفاقات سیاسی در سال ۹۷ بود زیرا مواضع و عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل سال آینده به صورت کامل مشخص و تشریح شده بود.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی های دقیقی در حوزه های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر گذار بودن تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لوایح FATF خاطر نشان کرد: امیدواریم تصمیمی از سوی این نهاد مهم اتخاذ شود که در نهایت به نفع ملت ایران باشد.

سالک در پاسخ به اینکه تحریم های دور دوم ایالات متحده که در اردیبهشت ماه اعمال می شود، چه تاثیری بر شرایط اقتصادی و سیاسی کشور خواهد گذاشت، گفت: پیش بینی درباره تاثیرات تحریم های دور جدید ایالات متحده بر اوضاع و احوال کشور بسیار مشکل است.

وی تأکید کرد: اما آینده کشور بسیار روشن است و امیدواریم در این سال پیشرفت سیاسی و اقتصادی برای مردم شکل بگیرد و وضعیت معیشتی ملت بهبود یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در