مشخصات گلکسی A2 Core سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد


رسانه کلیک – مشخصات گلکسی A2 Core سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5 اینچی مجهز می شود. مشخصات گلکسی A2 Core به همراه دفترچه راهنمای این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شد. این محصول به سیستم عامل اندروید Go مجهز می شود و با توجه به این موضوع […] نوشته مشخصات گلکسی A2 Core سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد اولین بار...

رسانه کلیک – مشخصات گلکسی A2 Core سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5 اینچی مجهز می شود.

مشخصات گلکسی A2 Core به همراه دفترچه راهنمای این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شد. این محصول به سیستم عامل اندروید Go مجهز می شود و با توجه به این موضوع نباید منتظر استفاده از قطعات قدرتمندی در آن باشیم.

این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 960 × 540 پیکسل مجهز می شود که با توجه به استانداردهای کنونی، کوچک است. ابعاد این محصول برابر با 9.1 × 71.0 × 141.7 میلی متر بوده و وزن آن به 142 گرم می رسد.

مشخصات گلکسی A2 Core به تامین انرژی این دستگاه توسط یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی اشاره می کند. سامسونگ برای گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 در نظر می گیرد. در رابطه با دوربین سلفی این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است.

مشخصات گلکسی A2 Core سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد

سامسونگ گلکسی A2 Core دارای نسخه اندروید Go سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 است و قدرت آن توسط چیپست اگزینوس 7870 تامین می شود. این گوشی هوشمند اقتصادی از 1 گیگابایت رم بهره می برد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این دستگاه در دو مدل تک سیمکارته و دو سیم کارته روانه بازار می شود. لازم به ذکر است؛ نسخه دو سیمکارته علاوه بر پشتیبانی از دو سیمکارت، دارای درگاه کارت حافظه خارجی نیز هست.

مشخصات گلکسی A2 Core سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد

سامسونگ برای گوشی گلکسی A2 Core پورت microUSB به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون در نظر می گیرد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به رادیو FM، وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث نسخه 4.2 اشاره کرد. این محصول فاقد تراشه NFC است.

سامسونگ در تاریخ 10 آوریل از گوشی هوشمند جدید خود از سری A رونمایی می کند؛ با این حال انتظار نمی رود در این مراسم یک محصول مجهز به سیستم عامل اندروید گو در معرض دید عموم قرار بگیرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟