زیدان به دنبال صید ماکه له له جدید از لوشامپیونا


 زیدان به دنبال صید ماکه له له جدید از لوشامپیونا

با وجود درخشش کاسیمیرو در چند سال اخیر، بسیاری معتقدند که هنوز بازیکنی در اندازه های کلود ماکه له له به رئال نیامده است.

به گزارش فرتاک ورزشی،

سال 2003 بود که فلورنتینو پرز از تمدید قرارداد با کلود ماکه له له منصرف شد و او را به چلسی واگذار کرد. رئال پس از جدایی بهترین هافبک دفاعی وقت دنیا، بسیار متضرر شد و تا چند سال بعد نتوانست عنوان قابل توجهی کسب کند.

سال ها از آن انتقال می گذرد و هنوز بسیاری معتقدند که هافبک دفاعی در حد ماکه له له به رئال نیامده است. امروز نشریه آاس ادعا کرد که زیدان نام "تانگوی اندومبله"، هافبک دفاعی 22 ساله لیون را به سران رئال داده و خواهان جذب او شده است.

بازیکنی جوان با فیزیک بدنی مناسب و 1.81 قامت، که با قدرت توپ گیری و نیز حفظ توپ بالا خصوصیاتی شبیه به ماکه له له دارد. او دو سال پیش از آمیان به لیون پیوست و در دو فصل اخیر 54 بازی برای این تیم انجام داده است.

اندومبله با اصالتی کنگویی اکتبر 2018 اولین بازی ملی خود برای فرانسه را انجام داد و به جای پوگبا وارد زمین شد. اوج درخشش اندومبله به بازی رفت لیون و بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برمی گردد و در بازی برگشت با وجود شکست لیون نیز از معدود خوب های تیمش بود.

از سیتی و پی اس جی به عنوان رقبای جدی رئال در راه جذب این بازکین نام برده می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!