اقدام عجیب دولت ترامپ موجب پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه خواهد شد


حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا درپی به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را محکوم کرد.

اقدام عجیب دولت ترامپ موجب پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه خواهد شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با محکومیت اقدام آمریکا در به رسمیت شماختن حضور رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان تاکید کرد: اقدام عجیب دولت ترامپ موجب پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه خواهد شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

استراتژی‌های وقیحانه، غیر قانونی، غیر مشروع و خارج از عرف بین الملل آمریکا در منطقه آسیای غربی که با هدف تأمین و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی صورت میگیرد محکوم به شکست است.

دولتی که بطور بی سابقه از تمامی معاهدات بین المللی خارج شده و پایبندی به هیچ قرار داد و عرف بین المللی ندارد با هدف خوش رقصی به لابی صهیونیسم بین الملل و رهایی از مشکلات داخلی و بین‌المللی دست به اقدامات نامعقول و بی اعتبار کردن وجهه بین المللی خود میزند، این سیاست‌ها در گذشته نیز با زیاده خواهی‌های ظالمانه از جمله لشکرکشی مستقیم و اشغال نظامی افغانستان، عراق و سوریه و تحمل شکست توطئه استراتژی خاورمیانه جدید توسط جبهه مقاومت و جنگ نیابتی و حمایت، پشتیبانی، تسلیح و آموزش گروه‌های تکفیری و تروریستی همراه بوده است.

انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، طراحی معامله قرن، به رسمیت شناختن اشغال ظالمانه بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی و ... بی تردید بر مشکلات و بحران منطقه بیش از پیش خواهد افزود و جبهه مقاومت را مصمم‌تر در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش خواهد کرد.

بلندی‌های جولان بخش تفکیک ناپذیر حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه است و اقدام عجیب دولت ترامپ، ناقض حقوق بین الملل، حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه می‌باشد و موجب پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه و ایجاد انزجار، خشم و رنج بیشتر مردم مظلوم منطقه خواهد شد.

حزب موتلفه اسلامی ضمن محکومیت این تصمیم غیر قانونی و مذبوحانه، از تمامی ملت‌های آزاده، شخصیت‌ها، گروه‌ها، احزاب، جریان‌ها و دول جهان اسلام و آزادی خواهان انتظار دارد با قلدر مآبی، زورگویی و یک جانبه گرایی آمریکا مقابله نموده و با حمایت همه جانبه از حق حاکمیت سوریه، بار دیگر پاسخ قاطع خود را به این اقدامات اعلام نمایند.

معاونت بین الملل
حزب موتلفه اسلامی»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان