آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای به شکل حرفه ای


خط چشم گربه ای یکی از مدل هایی هست که هیچ وقت قدیمی نمیشه و همیشه طرفداران مخصوص به خودش رو داره. این مدل از خط چشم یکی از نمادهای زیبایی هست و افراد معروفی مثل آدری هپبورن (Audrey Hepburn) و سوفیا لورن (Sophia Loren) در زمان گذشته و سلبریتی هایی مثل بلا حدید (Bella Hadid) و آدل (Adele) در زمان ما از این مدل خط چشم جذاب استفاده می کنند و به یک...

خط چشم گربه ای یکی از مدل هایی هست که هیچ وقت قدیمی نمیشه و همیشه طرفداران مخصوص به خودش رو داره. این مدل از خط چشم یکی از نمادهای زیبایی هست و افراد معروفی مثل آدری هپبورن (Audrey Hepburn) و سوفیا لورن (Sophia Loren) در زمان گذشته و سلبریتی هایی مثل بلا حدید (Bella Hadid) و آدل (Adele) در زمان ما از این مدل خط چشم جذاب استفاده می کنند و به یک امضا برای این افراد تبدیل شده است!

کشیدن خط چشم گربه ای کمی سخت و وقت گیر هست و تمام افرادی که سعی دارند از این مدل خط چشم استفاده کنند معمولا ک شکل نشدن هر دو خط چشم مواجه می شوند و یا اینکه از روش نادرستی برای کشیدن خط چشم گربه ای استفاده میکنند و در نهایت ممکنه نتیجه خوبی به همراه نداشته باشه!

ا در این قسمت از وب سایت ما همراه باشید و به شکل تصویری آموزش کشیدن خط چشم گربه ای رو ببینید تا بتونید بهترین مدل خط چشم گربه ای رو داشته باشید!

خط چشم گربه ای، آموزش کشیدن خط چشم برای هر مدل چشم

قدم اول: آماده کردن پلک ها

یک لایه نازک از کانسیلر رو بر روی پلک و استخوان ابرو بزنید تا یک پایه مناسب برای آرایش چشم داشته باشید. سپس ستفاده از فرمژه، مژه هاتون رو حالت بدید. حالا باید ستفاده از مداد چشم، قسمتی از پلک رو که قرار هست خط چشم گربه ای بکشید رو مشخص کنید تا در هر دو چشم خط چشم یکسان و یک شکلی داشته باشید.

مداد رو باید به گونه ای قرار بدید که یک سر آن روی نوک بینی قرار بگیره و سر دیگر مداد، به شکل زاویه دار و در امتداد خط اشک پایین قرار بگیره تا خط چشم زیباتری داشته باشید!

آموزش خط چشم – ۲ مدل خط چشم گربه ای – ویدیو

قدم دوم: طرح اولیه خط چشم رو داد چشم بکشید

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای به شکل حرفه ای

یک مداد چشم مشکی و نرم رو انتخاب کنید و یک خط نازک در امتداد خط مژه بالا بکشید. در این مرحله طرح اولیه خط چشم گربه ای مشخص خواهد شد.

قدم سوم: ترکیب و محو کردن خط چشم مدادی

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای به شکل حرفه ای

ستفاده از یک قلمو یا براش باریک، خط چشمی رو که داد کشیده اید کمی محو کنید. این خط فقط یک الگوی اولیه برای کشیدن خط چشم اصلی هست و نباید خیلی مشخص باشه. پس تا جایی که فقط یک اثر کمرنگ از ان باقی بماند، خط چشم مدادی رو محو کنید.

قلمو و براش خط چشم، معرفی انواع + کاربرد و عکس

قدم چهارم: کشیدن خط چشم مایع

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای به شکل حرفه ای

در این مرحله باید ستفاده از خط چشم مایع، شکل اصلی خط چشم گربه ای رو مشخص تر و پررنگ تر کنید. خط چشم مایع رو رومی بر روی الگوی خط چشمی که در مرحله قبل ایجاد کرده اید بکشید تا خط چشم پررنگ تر و زیباتر بشه.

سلبریتی ها – مدل خط چشم گربه ای شیک و حرفه ای

مرحله پنجم: ریمل زدن

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای به شکل حرفه ای

در مرحله آخر باید ستفاده از یک یا چند لایه ریمل، آرایش چشم رو تکمیل کنید. فرچه ریمل رو به مایع ریمل آغشته کنید و بر روی ریشه مژه ها قرار بدید و رکت لرزشی به سمت بالای مژه بکشید! بهتره که بیشترین مایع ریمل بر روی ریشه مژه ها قرار بگیره تا حالت چشم ها زیباتر و جذاب تر بشه.

به همین راحتی یک خط چشم گربه ای حرفه ای خواهید داشت!

ممنون از همراهی شما

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ای به شکل حرفه ای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟