خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویر


خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویر

خودروهای روز دنیا همیشه برای طرفداران خود سورپرایزهای ویژه‌ای دارند که باعث می شود تا این هواداران مشتاقانه به دنبال شنیدن جدیدترین اخبار از حوزه خودروهای روز دنیا باشند و برای دیدنشان لحظه شماری کنند، هر چند که غیر از بازار کشور ما، در سایر کشورها به راحتی امکان خرید این خودروها نیز برای مشتاقان فراهم است. در ادامه به خودروهایی اشاره می‌کنیم و...

خودروهای روز دنیا همیشه برای طرفداران خود سورپرایزهای ویژه‌ای دارند که باعث می شود تا این هواداران مشتاقانه به دنبال شنیدن جدیدترین اخبار از حوزه خودروهای روز دنیا باشند و برای دیدنشان لحظه شماری کنند، هر چند که غیر از بازار کشور ما، در سایر کشورها به راحتی امکان خرید این خودروها نیز برای مشتاقان فراهم است. در ادامه به خودروهایی اشاره می‌کنیم و توضیح کوتاهی از آنها ارائه می‌کنیم که به نظر می‌رسد به زودی بازار خودروی دنیا را دگرگون خواهند کرد.

به گزارش چرخان، هر ساله لیستی از خودروهای روز دنیا به علاقه مندان حوزه خودرو اعلام می‌شود که با توجه به ویژگی‌های مختلف به نظر می‌رسد که این خودروها بتوانند در بازار از فروش بالایی برخوردار شوند و به قولی می‌توان گفت که بازار را در چنگ خود می‌گیرند.

در ادامه می‌توانید لیست این خودروها را مشاهده کنید که برخی از آنها مدل‌های بروز شده نسخه‌های قبلی هستند و برخی دیگر مدل‌های جدید هستند که در سال جاری و سال بعد وارد بازار می‌شوند.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرآئودی Sport EV

آئودی به تازگی در یک تصمیم جالب، مدل‌های اسپرت خود را از دیگر نسخه‌های خود جدا کرده است. این شرکت سری محصولات خود را با آئودی اسپرت عرضه می‌کند که این نسخه فعلی به صورت برقی تولید شده و در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود. این شرکت قصد دارد در دهه پیش رو بیشترین حجم خودروهای برقی خود را روانه بازار کرده و از حجم خودروهای با سوخت فسیلی بکاهد.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویربی‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه

شاید بتوان گفت که بی‌ام‌و قصد دارد با عرضه این خودرو رقیبی برای بنز CLA ایجاد کند که سال‌هاست بدون رقیب در این کلاس به بازار عرضه شده و عملا بنز را به درآمدهای خوبی رسانده است. بی‌ام‌و قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ با عرضه این خودرو کوپه ۴در سهم بیشتری را از بازار کسب نماید. استفاده از موتور دو لیتری با قدرت ۳۰۲ اسب بخار از جمله ویژگی‌های این خودرو است که در بازار آمریکا با دو دیفرانسیل فروخته می‌شود.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویربی‌ام‌و i4

بی‌ام‌و در این نسخه ابتدا به امر سعی کرده که ظاهر متفاوتی را به مشتری ارائه نماید. این محصول تمام برقی این شرکت مشهور خودروسازی است که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط مدیران این شرکت، قرار است که مشتریان بیشتری نسبت به مدل‌های فعلی جذب گردد که طبیعتا با توجه به ویژگی‌های این خودرو دور از دسترس نیز نیست! الهام گرفتن از طراحی مدل مفهومی Vision Dynamics Concept از جمله مواردی است که برای این خودرو می‌توان ذکر کرد. طبق اطلاعات شنیده شده از این خودرو در هر بار شارژ می‌توان چیزی در حدود ۷۰۰ کیلومتر با آن رانندگی کرد که یک عدد فوق العاده برای این خودرو محسوب شده که احتمالا از اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرآلفارومئو مدل GTV

این خودرو را می‌توان بخشی از برنامه ۵ سال گروه فیات کرایسلر نام برد که در مسیر پیشرفت خود قرار داشته و برنامه بلندمدتی خوبی را برای تصاحب بازار در سر دارد. این شرکت با عرضه نسخه سدان و شاسی بلند محصول خود به راحتی سهم خود را در بازار بیشتر نماید ولی این نسخه از خودرو با موتور هیبریدی و قدرت ۶۰۰ اسب بخار به بازار عرضه می‌شود.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویربی‌ام‌و M3 مدل ۲۰۲۰

از جمله خودروهای روز دنیا که این بار نیز توسط بی‌ام‌و تولید می‌شود از همان ۲۶ خودرویی است که این شرکت برای سال ۲۰۲۰ قولش را داده بود و بعضی از این تعداد مدل‌های بروز شده قبلی و بعضی دیگر نیز مدل‌های جدید هستند. این نسخه از ام ۳ با ویژگی و ظاهر زیباتری به بازار عرضه می‌شود که قطعا جذابیت زیادی برای مشتریان خواهد داشت. طبق پیش بینی‌ها احتمالا نمایشگاه فرانکفورت میزبان نمایش این خودرو خواهد بود.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویربی‌ام‌و X3e

بازهم نام بی‌ام‌و در این لیست حضور دارد که به نظر می‌رسد سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ سال این خودروساز دوست داشتنی لقب بگیرند! نسخه الکتریکی ایکس ۳ همان چیزی است که از سال ۲۰۱۶ به مشتریان قولش داده شده و به نظر می‌رسد که اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ بهترین زمان برای عرضه این خودرو به بازار باشد. با ارائه این خودرو سبد محصولات بی نظیر بی‌ام‌و در بین خودروهای روز دنیا تکمیل می‌شود.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرفورد Baby Bronco

فورد برونکو شاید همان چیزی است که آفرودسواران آرزوی داشتنش را دارند و برای همین این مدل از جمله محبوب‌ترین مدل‌های تولیدی فورد نیز محسوب می‌شود. البته نسخه کوچک‌تر این خودرو همان چیزی است که در این مقاله صحبت از آن می‌کنیم و به نظر می‌رسد که اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ زمانی است که شاهد قدرت نمایی فورد خواهیم بود.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرفورد اکسپلورر ST

نسخه جدید فورد اکسپلورر در نمایشگاه دیترویت به مخاطبان نمایش داد و البته استقبال خوبی نیز از این مدل انجام شد ولی این شرکت قصد دارد تا نسخه اس تی از فورد اکسپلورر را نیز با قدرت ۴۰۰ اسب بخار به بازار عرضه نماید. استفاده از رینگ‌های ۲۰ اینچی و ترمزهای قدرتمند چیزی است که این خودرو از فورد را بیش از پیش جذاب می‌کند.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرجنسیس G70 کوپه

جنسیس G70 در مدل ۲۰۱۹ چیزی نیست که بتوان به این راحتی‌ها از کنار آن گذشت و یک خودروی بسیار قدرتمند برای رقابت در بازار محسوب می‌شود ولی جنسیس به این راحتی‌ها راضی نمی‌شود و برای رقابت‌های مدل‌های کوپه آلمانی نسخه کوپه جنسیس G70 را به بازار عرضه نماید.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرکراس‌اور الکتریکی جنرال موتورز

در نمایشگاه شانگهای بازار خودروی جهانی شاهد عرضه شاسی بلند مفهومی FNR-X از سوی شورلت بودند که بعد از آن شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که برنامه جدی برای تولید کراس‌اور برقی در سال ۲۰۲۰ داشته و احتمالا روی پلتفرم شورولت بولت ساخته خواهد شد. از قدرت این خودرو می‌توان به موتور با ۲۰۰ اسب بخار قدرت آن اشاره کرد که توانایی ثبت سرعت ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت را در اختیار راننده می‌گذارد.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرهیوندای سانتاکروز

نوبتی هم باشد نوبت هیوندای است که با این اسم زیبا خودنمایی کرده و با ظاهر زیبای خودروی خود بتواند همانند گذشته سهم خوبی از بازار را از آن خود نماید. سال ۲۰۱۵ آغاز طراحی خودروی پیکاپ هیوندای بود که طراحی مفهومی آن منتشر شد و گفته شده بود که تا سال ۲۰۲۰ این خودرو به مرحله تولید خواهد رسید. شنیده‌ها حاکی از خوش قولی هیوندای داشته و بر روی پلتفرم سانتافه روانه بازار خواهد شد. موتور دو لیتری توربو دیزل از مواردی است که در مورد این خودرو گفته شده است ولی هنوز نهایی نشده است.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرجگوار F-Type

شاید این خبر برای طرفداران خوروهای اسپرت خبر خوبی محسوب نشود ولی ورود جگوار به خودروهای روز دنیا که مورد توجه بازار باشند، لزوما با ورود به دنیای برقی‌ها باید باشد که اسپرت F-Type نیز به همین دلیل در این نسخه تولید خواهد شد.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرجیپ رانگلر پلاگین هیبرید

رانگلر دو سالی است که به بازار عرضه شده است ولی نسخه هیبریدی این خودرو به زودی به بازار عرضه خواهد شد که هیبت خواستنی این خودرو را با این ویژگی جدید جذاب‌تر می‌کند. البته در نسخه هیبرید که احتمال شباهت زیادی به کرایسلر پاسیفیکا هیبریدی داشته باشد، تنها بتوان ۵۰ کیلومتر رانندگی کرد ولی قطعا همین موضوع پیشرفت خوبی برای جیپ خواهد بود.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرمرسدس بنز EQC

در این لیست بلند بالا شاید نبود نام مرسدس بنز کمی عجیب بود ولی مرسدس بنز EQC اولین خودروی تمام برقی این شرکت است که در بین خودروهای روز دنیا قرار گرفته و به زودی بازار را از حضورش متعجب خواهد کرد.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویرتویوتا ۸۶

آخرین خودرو از این لیست به تویوتا تعلق دارد که این شرکت قصد دارد محصول جدیدش را در پلتفرم تویوتا ۸۶ تولید نماید. در این خودرو نیز همانند ۸۶ کمک سوبارو نکته ویژه ایست که به این راحتی نمی‌توان از کنارش گذشت! از تصاویر کامپیوتری منتشر شده از این خودرو می‌توان این نتیجه را گرفت که شباهتش به C-HR چیزی است که آینده بازار خودروی جوانان را از آن خود خواهد کرد.

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویر

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

خودروهای روز دنیا که به زودی بازار را در چنگال خود خواهند گرفت + تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش