تیم ملی فوتبال امید ایران صفر - عراق صفر / توقف شاگردان کرانچار در شب بارانی آزادی


تیم ملی فوتبال امید ایران صفر - عراق صفر / توقف شاگردان کرانچار در شب بارانی آزادی

تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و عراق از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و عراق، امروز سه شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتبال امید ایران صفر - عراق صفر / توقف شاگردان کرانچار در شب بارانی آزادی

ترکیب تیم امید ایران:

معراج اسماعیلى، امید نورافکن، علیرضا آرتا، محمد مسلمى پور، حسین ساکى، سینا زامهران، مهدى مهدى خانى، رضا شکارى، مهدى قائدى، رضا جبیره و امیر روستایى

ترکیب تیم امید عراق:

علی هادی، علا رعد الحمدانی، عبدالعباس، منتظر ستار جبار، نجم القریشی، مصطفی محمد، امیر فواد، علی قاسم، ایهاب جاریر، سجاد الفرتوسی و مراد محمد

دقایق حساس بازی و حواشی:

به دلیل سرمای هوا و بارش باران حدود ۲۰۰ هوادار ایرانی و ۵۰ طرفدار تیم ملی عراق در ورزشگاه حضور دارند. بازیکنان دقایقی زیر نظر مربیان تمرین کردند و سپس به رختکن رفتند تا آماده بازی شوند. پرچم بزرگ ایران در ورزشگاه آزادی به اهتزاز درآمده است. هواداران تیم ملی امید ایران به شدت بازیکنان و کادرفنی را تشویق می‌کنند. برخی مسئولان ورزشگاه آزادی درحال ترمیم چمن هستند. در ورودی ورزشگاه آزادی پرچم‌های عراق و ایران به فروش می‌رسند. محمد سلطانی مهر، هافبک مصدوم سایپا در وررشگاه آزادی حضور دارد. حسین کلانی، ابراهیم شکوری، محمدرضا ساکت، سعید عزیزیان و میرشاد ماجدی از مسئولان فدراسیون و تیم‌های ملی هستند که در ورزشگاه حضور دارند. برخلاف بازی گذشته ایرانی‌ها از بازوبند مشکی استفاده می‌کنند. کادرفنی ۲ تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند. یک دقیقه سکوت به دلیل کشته شدن هموطنان مان در سیل آق قلا، شیراز، لرستان و. اعلام شد. در نیمه اول ایرانی‌ها در سمت چپ قرار گرفتند و عراقی‌ها از راست به چپ توپ می زنند. سفیر عراق و برخی مهمانان عراقی مهمان ویژه این مسابقه هستند. وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در جایگاه ویژه حضور دارد. در دقایق ابتدایی درگیری بین بازیکنان ایرانی و عراقی به وجود آمد. در دقیقه ۵ دابیس موقعیت خوبی به دست آورد که ضربه او به بیرون رفت. شوت زیبای امید نورافکن را دروازه‌بان عراق به خوبی مهار کرد. در دقیقه ۱۰ امیر روستایی کارت زرد گرفت و در ادامه قائدی فرصت داشت تا گلزنی کند که دروازه بان عراق واکنش خوبی نشان داد. در دقایق گذشته ایران عملکرد خوبی داشت و چند موقعیت گلزنی داشت که دروازه بان عراق خوب عمل کرد. رضا شاهرودی در لب خط به جای کرانچار حاضر است. خطا‌ها در میانه میدان زیاد است و به همین دلیل بازی کیفیت بالایی ندارد. برخی هواداران برانکو و برخی دیگر شفر را تشویق می‌کنند.

تیم ملی فوتبال امید ایران صفر - عراق صفر / توقف شاگردان کرانچار در شب بارانی آزادی

در دقایق گذشته ایران عملکرد بهتری دارد و در صدد گلزنی است. شوت امیدنورافکن در دقیقه ۲۷ به مدافعان عراق برخورد کرد. خطای بازیکن عراق سبب مصدومیت سینا زامهران شد، اما او زود به بازی بازگشت. خطای جبار روی شکاری سبب شد تا داور به او کارت زرد دهد. باز هم امید نورافکن پشت توپ قرار گرفت که ضربه این بازیکن را دروازه بان عراق گرفت. مهدی قائدی در دقیقه ۴۰ موقعیت خوبی را از دست داد. شاگردان کرانچار در دقایق گذشته عملکرد خوبی داشتند، اما به گل نرسیدند. خطای بازیکن ایران روی هافبک عراق سبب ایجاد درگیری بین بازیکنان و مربیان شد که با حضور داور به پایان رسید. در پایان نیمه اول ۲ دقیقه وقت اضافه اعلام شد و اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی صفر بر صفر به پایان برسد. پس از پایان نیمه اول بازیکنان ایران به کادر داوری اعتراض کردند و همچنین هواداران به شدت آن‌ها را تشویق کردند. بازیکنان نیمکت نشین عراق در بین ۲ نیمه شروع به گرم کردن کردند. در دقیقه ۵۴ رضا جبیره حرکت خوبی انجام داد و تعادلش در محوطه جریمه از دست رفت که مشکوک به پنالتی بود، اما داور اعتقادی به آن نداشت. سرمربی تیم ملی عراق به شدت علیه داور معترض است. دقیقه ۶۰ آزادی جایگزین روستایی شد تا به خط حمله کمک کند. دقیقه ۶۴ رمضان جمعه به جای امیر فواد به بازی آمد. برخورد زامهران با هافبک عراق سبب مصدومیت این بازیکن شد که جدی نبود. وحید نامداری به جای شکاری به زمین بازی آمد. وحید نامداری در برخورد با هافبک تیم عراق دچار مصدومیت شد که جدی نبود. بازیکنان تیم ملی عراق در بیشتر اوقات بازی به روی زمین می‌افتادند تا وقت تلف شود. هواداران به شدت تیم ملی را تشویق می‌کنند. مهدیخانی جای خود را به رزاق پور داد. تیم ملی به شدت درحال حمله است، اما بازیکنان تیم عراق خود را به زمین می‌اندازند. ناظران AFC مشغول یادداشت برداری هستند. در پایان نیمه دوم ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام شد. هنوز وضعیت تیم ملی مشخص نشده و پس از بازی‌های ساعت ۲۲ وضعیت صعود مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - یمن صفر/ برتری قاطع شاگردان کرانچار در آزادی

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه‌ها و فیلم

انتهای پیام/

دیدار تیم های امید ایران و عراق در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس