پاریس یونایتد: ام باپه و نیمار هر دو قطعا فصل آینده هم در پاری سن ژرمن ماندنی هستند


پاریس یونایتد: ام باپه و نیمار هر دو قطعا فصل آینده هم در پاری سن ژرمن ماندنی هستند

مذاکره رئال مادرید با پدر ام باپه صحت دارد.

طرفداری - اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، کیلیان ام باپه و نیمار هر دو فصل آینده را نیز در پاری سن ژرمن توپ خواهند زد.

پاری سن ژرمن پس از صرف هزینه 400 میلیون یورویی برای خرید نیمار و ام باپه و تبدیل کردن آنها به گران ترین بازیکنان تاریخ فوتبال، همچنان از رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا عاجز است. امسال به نظر می‌رسد تیم توخل شانس خوبی برای جبران مافات سالیان گذشته دارد و پیروزی 2-0 در اولدترافورد دیگر هواداران پاریسی‌ها را نسبت به صعود مطمئن کرده بود اما شیاطین سرخ دست به کار بزرگی زدند و در پاریس 1-3 پیروز شدند و حالا این منچستریونایتد و نه پاری سن ژرمن است که در یک چهارم نهایی به مصاف بارسلونا می‌رود.

به گزارش پاریس یونایتد، منبع موثق نزدیک به پاری سن ژرمن، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده دو ستاره پاری سن ژرمن منتشر شد. درباره نیمار، همان طور که پدر این بازیکن هم اخیرا گفت، برنامه‌ای برای جدایی وجود ندارد. نیمار و اطرافیانش زندگی خوب و راحتی در پاریس دارند و قرارداد با بانک ملی قطر هم مزید بر علت شده تا نیمار حداقل برای تابستان امسال برنامه‌ای برای جدایی در سر نداشته باشد.

قضیه ام باپه فرق دارد. به گفته منابع موثق، پدر و ایجنت ام باپه به طور دائم در تماس با رئال مادرید است و حتی بحث انتقال به پایتخت اسپانیا در همین تابستان پیش رو نیز پیش کشیده شده اما حذف زودهنگام پی اس جی از لیگ قهرمانان اروپا همه معادلات را به هم ریخته است. ام باپه دوست ندارد پاریس را با چهره یک شکست خورده و زمانی که تیم در رسیدن به هدفش ناکام مانده ترک کند. به همین خاطر هم همان طور که اخیرا در رسانه‌ها گفت، در پاری سن ژرمن می‌ماند. گرچه بازگشت زیدان به نیمکت رئال مادرید ظاهرا او را وسوسه کرده بود.

بنابراین در حالی که انتظار می‌رود پاریس تابستان داغی در سال 2020 را تجربه کند، حداقل می‌تواند مطمئن باشد که دو ستاره‌اش را برای فصل بعد نیز در اختیار خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن