لو سلسو: نمی دانم علاقه رئال مادرید و بارسلونا به من درست است یا نه اما در حال حاضر روی بهترین نمایش در بازی های باقی مانده تمرکز می کنم


لو سلسو: نمی دانم علاقه رئال مادرید و بارسلونا به من درست است یا نه اما در حال حاضر روی بهترین نمایش در بازی های باقی مانده تمرکز می کنم

لو سلسو در رادار رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد.

طرفداری- جووانی لو سلسو آرژانتینی یکی از گزینه های مدنظر دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا است. لو سلسو به علاقه این دو تیم واکنش نشان داد.

به نقل از مارکا، جووانی لو سلسو با به ثمر رساندن 12 گل در رئال بتیس، زیر نظر تیم های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد. به گفته خود بازیکن، او فعلا قصد ندارد روی نقل و انتقالات و پیشنهادهای دریافتی تمرکز کند.

من قصد ندارم روی این مسائل تمرکز کنم؛ فقط می خواهم به کارم و پیشرفتم ادامه دهم. خوب نیست که به شایعات نقل و انتقالات فکر کنم. بازی های زیاد و مهمی باقی مانده است و من در حال حاضر برای بهترین نمایش در این بازی ها تمرکز می کنم. نمی دانم علاقه رئال مادرید و بارسلونا به من درست است یا نه اما در کل در اینجور کارها دخالتی ندارم. فقط می خواهم فوتبال بازی کنم تا خوشحال شوم. من می خواهم فصل را در بالاترین سطح با رئال بتیس به پایان برسانم و بعد از آن ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

لو سلسو در خصوص برگشت به پاری سن ژرمن گفت:

در حال حاضر در رئال بتیس هستم و از حضورم در اینجا راضی ام. نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد. به چیزی فکر نمی کنم و می خواهم از لحظه لذت ببرم؛ زیرا زمان به سرعت می گذرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد