هجوم عده ای از اتباع چاد به سفارت این کشور در پاریس


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (#bottom) به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ منابع آگاه از محاصره سفارت چاد در پاریس به دست بیست تبعه اهل چاد خبر دادند.بیست تبعه اهل چاد روز سه شنبه...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ منابع آگاه از محاصره سفارت چاد در پاریس به دست بیست تبعه اهل چاد خبر دادند.
بیست تبعه اهل چاد روز سه شنبه با محاصره سفارت کشورشان در پاریس, از مسئولان بخش کنسولی این سفارت خواستند برای آنها گذرنامه چادی صادر کنند.
به گفته همین منبع خبری ,بشیر عیسی حمیدی سخنگوی وزارت امور خارجه چاد در بیانیه ای اعلام کرد ساعت 10 صبح روز 26 مارس (ششم فروردین) یک گروه بیست نفره با یورش به سفارت چاد در پاریس, پس از هجوم به کارمندان؛ اسناد مربوط به کنسولگری و دیگر دارایی های سفارت را غارت کردند. وزارت امور خارجه چاد با محکوم کردن اشغال سفارت چاد در پاریس از تلاش نیروهای امنیتی فرانسه در بازداشت عاملان این اقدام تشکر و قدردانی کرد.
اداره پلیس پاریس به نوبه خود در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه از بازداشت 21 نفر به جرم تخریب (اموال سفارت) و خشونت های عمدی خبر داد.
به گفته یکی از مخالفان دولت چاد که خواست نامش نشود این مهاجران چادی در اعتراض به عدم صدور گذرنامه هایی که از مقامات سفارت کشورشان در پاریس درخواست کرده بودند؛ به این اقدام مبادرت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید