بالگردهای هلال احمر 13مصدوم و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کردند


بالگردهای هلال احمر 13مصدوم و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کردند

تهران - ایرنا - رئیس مرکز امداد هوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزاش عملیات امداد هوایی در 10 روز گذشته، از انتقال 13 مصدوم و بیمار به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

کاپیتان سید علی خمیسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام گزارش خدمات امداد و نجات هوایی در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ٩٨ از 25 اسفند لغایت 5 فروردین، اظهار داشت: در مدت زمان یادشده کل عملیات پروازی ٣5٢ سورتی پرواز در مدت زمان ١٧٨:4٠ ساعت بوده است.
وی توضیح داد: در این پروازها 13 مصدوم و بیمار به مراکز درمانی منتقل و 144 هزار و 420 کیلوگرم اقلام و هزار و 173 نیروی عملیاتی به منظور امدادرسانی به هموطنان جابه جا شده است.
رئیس مرکز امداد هوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: اکنون بالگردهای امدادی جمعیت هلال احمر در 28 پایگاه امداد و نجات هوایی در استان های گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، فارس، گیلان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خراسان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، قم، مرکزی، همدان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، اصفهان و تهران حضوری مستمر دارند و در زمان های بحرانی و وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه طبیعی و غیرطبیعی تمام استان ها و شهرستان های ایران را پوشش امداد هوایی می دهند.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.
اجتمام*7029*3229*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس