رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: 180 گروه جهادی جهت کمک به سیل زدگان در مناطق سیل زده مازندران حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمدرضا شریعتی اظهار داشت: سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیل زده استان حاضر شدند.

وی ادامه داد : پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اعزام نیرو‌های سپاه به مناطق سیلزده برای کمک رسانی، نیرو‌های سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیل زده مازندران حاضر شدند.

شریعتی با بیان اینکه نیرو‌های یگان مهندسی ۴۷ نیروی زمینی سپاه نیز برای بازسازی ابینه ها، پل‌ها و راه‌های تخریب شده اکنون در مازندران حضور دارند، افزود: این گروه اکنون با همراهی معاونت عمرانی استانداری در حال بازدید از مناطق کوهستانی و روستا‌های سیل زده مازندران هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران افزود: بخش زیادی از گل و لای از مناطق سیل زده خارج شده و توزیع اقلام معیشتی و زیستی همزمان توسط گروه‌های جهادی استان در حال انجام است.