جشنواره نوروزی پلیس؛ جلوه های خدمت، فرصت ثبت خدمت ناجا در نوروز امسال


جشنواره نوروزی پلیس؛ جلوه های خدمت، فرصت ثبت خدمت ناجا در نوروز امسال

معاون اجتماعی ناجا جشنواره نوروزی پلیس؛ جلوه های خدمت را فرصتی هنرمندانه برای ثبت جلوه های خدمت نیروی انتظامی در نوروز امسال دانست.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار احمد نوریان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی، استقرار نظم و تأمین امنیت در کشور است همانگونه که مردم شریف ایران شاهدند، مأموران خدوم ناجا، در مناسبت های ویژه مثل اربعین، نوروز، حوادث غیر مترقبه با برنامه ریزی گسترده و تلاش مضاعف نسبت به برقراری نظم و امنیت و اجرای قانون در سطح جامعه اقدام می کند.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد با الهام از آموزه های مکتبی، تمسک به ائمه اطهار (ع) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن حضور مقتدرانه در برقراری نظم، امنیت و برخورد با مجرمان و اخلالگرانی که موجب سلب امنیت و آرامش جامعه می شوند به عنوان خدمتگزاری امین و یاوری مهربان، خدمات شایسته ای را برای ایجاد آرامش و افزایش احساس امنیت به آحاد مردم شریف ایران اسلامی به ویژه در مناسبت هایی چون نوروز ارائه کند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: برپایی "جشنواره نوروزی پلیس؛ جلوه های خدمت" به نوعی حمایت و پشتیبانی هنرمندان از اجرا و برقراری قانون و نظم توسط نیروهای خدوم پلیس است و به بیانی دیگر در نوروز امسال، دوربین و قلم به ثبت اقدامات پلیس خواهد پرداخت.

معاون اجتماعی ناجا همچنین تاکید کرد: جای افتخار و قدردانی دارد که هنرمندان متعهد زیاد و گمنامی در این سرزمین شامل نویسندگان، عکاسان و فیلمسازان تاکنون کمک های شایانی به پیشبرد اهداف ناجا در زمینه برقراری نظم کرده اند که امیدواریم این بار نیز در قالب ثبت جلوه های خدمت کارکنان خدوم و امنیت ساز ناجا به خلق اثر در قالب های عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله بپردازند.

سردار نوریان افزود: "جشنواره نوروزی پلیس؛ جلوه های خدمت" در 6 محور زیر اجرا می شود:

پلیس؛ حافظ امین جان و مال مردم
پلیس؛ هوشیاری، دقت و سرعت عمل
پلیس؛ اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع
پلیس؛ خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه
پلیس؛ راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون
تحقق شعار محوری پلیس راهور ناجا با عنوان "پرهیز از خطر؛ آرامش در سفر"

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ارسال آثار از طریق شبکه ی مجازی به نشانی festpolice@ در یکی از پیام رسان های داخلی "سروش، ایتا، بله، گپ، ساپنا و آی گپ" فقط تا 31 فروردین ماه جاری امکان پذیر است و آثار حتما بایستی در نوروز امسال تهیه شده و در هیچ شبکه و فضایی منتشر نشده باشد.

سردار نوریان، پایان اردیبهشت را زمان پایان داوری دانست و افزود: هر شرکت کننده مجاز است با در نظر گرفتن مضامین جشنواره، در هر بخش حد اکثر 3 اثر، ارسال کند. آثار می بایست با ایده های نو و به دور از هرگونه کپی برداری موضوعی و محتوایی و برای جشنواره نوروزی پلیس تهیه و ارسال شوند و در هیچ مسابقه دیگری شرکت نکرده باشند و در هیچ فضای مجازی و حقیقی یا شبکه مجازی منتشر نشده باشد.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه گفت: پس از پایان مهلت دریافت آثار (31 فروردین1398)، گردآوری آثار آغاز می شود و در صورت راه یابی هریک از آثار به بخش مسابقه، در انتهای خرداد ماه سال جاری، با برگزیدگان و منتخبان از طریق شماره ای که بر روی اثر ارسالی، درج شده است، تماس حاصل می شود و پس از آن، نتایج در وقت مقتضی به صورت عمومی و از طریق پایگاه خبری پلیس اطلاع رسانی می شود.

معاون اجتماعی ناجا همچنین در پایان، اطلاعات دیگری درخصوص این جشنواره در اختیار خبرنگار ما گذاشت که به این شرح است:

دبیرخانه جشنواره در استفاده از آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره، "برای امور فرهنگی و ترویجی" و "انتشار در فضای مجازی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران" مجاز خواهد بود.
ارسال کننده اثر، مالک قانونی آن شناخته می شود.
چنانچه نسبت به مالکیت معنوی آثار ارائه شده، هر نوع شکایتی از سوی دیگران مطرح شود، در صورت اثبات، عواقب حقوقی ناشی از آن، متوجه اقدام کننده خواهد بود. دبیرخانه در صورت برخورد با چنین موقعیتی در مدت مسابقه، اثر ارائه شده را حذف می کند.
در رابطه با بخش فیلم،حد اکثر زمان فیلم، 110 ثانیه است.
اشعار، در قالب های چهارپاره، رباعی، غزل و مثنوی سروده و ارسال شوند.
آثاری که به صورت عکس ارسال می شود می بایست با بهره مندی از کادربندی و کیفیت مناسب نوری تهیه شده و در یکی از فرمت های jpeg- jfif- jpg- jpe ارسال شود.
مقالات باید به روش علمی تهیه و در قالب فایل word و حد اقل در 12 صفحه و حد اکثر در 18 صفحه با قلم 14 لوتوس ارسال شود.
خاطرات باید مستند به اتفاقات واقعی و تجربه شده توسط صاحب اثر تهیه و در قالب فایل word و حداقل در 3 صفحه و حد اکثر در 5 صفحه با قلم 14 لوتوس ارسال شود.

لازم به ذکر است که جوایز برای هریک از بخش ها به صورت جداگانه به این شرح است:

نفر اول به مبلغ 30 میلیون ریال .
نفر دوم به مبلغ 20میلیون ریال .
نفر سوم به مبلغ 10 میلیون ریال .

راه های ارتباطی جشنواره:

ارسال آثار فقط از طریق نشانی festpolice@ در یکی از پیام رسان های "سروش، بله، گپ، ایتا ساپنا و آی گپ" امکان پذیر است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا