قدم اول تخلیه سریع آب از شهرهاست


قدم اول تخلیه سریع آب از شهرهاست

تهران – ایرنا- رئیس جمهوری در جلسه ستاد مدیریت بحران از ارتش و سپاه خواست امکانات و توانمندی مهندسی خود را وارد عمل کنند و سریعتر آب از شهرها تخلیه شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور اظهار داشت: کار بزرگی در استان گلستان با توجه به سیل فراگیرانجام شده است، این که یک شهر مثلا آق قلا یا گمیشان به یک معنا زیر آب برود و یا بخش‌هایی از آن را آب بگیرد، کار بسیار سخت و سنگینی بوده است.
رییس جمهوری افزود: این که مردم همت بلندی دارند و همیشه داشتند و الان هم آقای جهانگیری از این مردم پرهمت این منطقه تجلیل می‌کند که «علی‌رغم همه مشکلات، با روحیه و تلاش دسته‌جمعی برای نجات شهرشان تلاش می کنند» بسیار ارزشمند است.
روحانی با اشاره به حضور مسئولان در جلسه گفت: از ارتش و سپاه می خواهم که برای تخلیه و کار مهندسی که هر دو در آن توانمندی بسیار خوبی دارند، اقدام کنند و بقیه دستگاه‌ها هم باید در این زمینه امکانات خود را بیاورند و سریعتر آب ازشهرها تخلیه شود.
به گزارش ایرنا جلسه ستاد مدیریت بحران کشور با حضور نمایندگان تمام دستگاه های مسئول در خصوص سیل در استان های کشور تشکیل شده است و استانداران و سایر مسوولان استانی از طریق ویدئو کنفرانس در حال گزارش از وضعیت استان ها و اقدامات انجام شده هستند.
این خبر در حال تکمیل است
سیام**3070**1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس