17 گشت نامحسوس به همراه 55 خودرو یدک کش و امدادرسان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمت رسانی می کنند


17 گشت نامحسوس به همراه 55 خودرو یدک کش و امدادرسان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمت رسانی می کنند

مدیرکل حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد ، از فعالیت 23 گشت راهداری استان در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، محمدحسین نصیری راد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: با آغاز طرح نوروزی سال ۱۳۹۸ در قالب ۲۳ اکیپ راهداری و با بکارگیری افزون بر ۲۴۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین آماده خدمت و امدادرسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

نصیری راد ادامه داد : این تعداد راهدار بیش از ۶ هزار کیلومتر جاده در کهگیلویه وبویراحمد را در طول این مدت (۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۸) پوشش می دهند .

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم در ایام نوروز ۹۸ تعداد ۷۲۶ دستگاه اتوبوس و سواری آماده خدمت رسانی و جابه جایی مسافران نوروزی هستند.

نصیری راد یادآور شد: در طرح نوروزی سال ۹۸ ، ۱۷گشت‌ نامحسوس و مشترک با پلیس راه ، به همراه ۵۵ خودرو یدک کش و امدادرسان به مسافران و گردشگران نیز خدمت رسانی می کنند .

سرپرست اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد، تعمیر و روشنایی بیش از ۶۹ کیلومتر از سطح معابر برون شهری و تونل ها و همچنین نصب علائم هشدار دهنده ایمنی به تعداد ۲۰۰ عدد در سطح جاده های استان را از دیگر اقدام های انجام شده در آستانه تعطیلات نوروز ۹۸ در استان ذکر کرد.

وی گفت: همچنین در همین راستا بیش از یکهزار و ۳۰۰ کیلومتر جاده در استان خط کشی شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: ۱۵۰ کیلومتر پاکسازی ، تعمیر و تعویض حفاظ های کناری در سطح جاده ها نیز انجام شده است.

نصیری راد ابراز داشت: در طول سال جاری افزون بر یک میلون تن انواع کالا و حدود یک میلیون مسافر در جاده های ارتباطی این استان جابه جا شده است.

بیش از ۹۰۰ دستگاه کامیون در حوزه های گوناگون شامل حمل فرآورده های نفتی ، سیمان و کالاهای عمومی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.

وی همچنین حفاظت از جاده ها را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: ظرف ۲ سال گذشته افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه روکش آسفالت جاده های ارتباطی در سطح استان شده است.

نصیری تاکید کرد: ۷۰ درصد راه های کهگیلویه و بویراحمد کوهستانی و بقیه تپه ماهوری بوده و برای نگهداری از این مقدار جاده نیاز به اعتبارات بیشتری است.

46

کد خبر 1244327

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس