اسکان اضطراری 380 مسافر در زنجان


اسکان اضطراری 380 مسافر در زنجان

گروه سیااجتماعی ــ مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: مساجد و حسینیه‌ها در تمامی شهرستان‌های این استان برای اسکان در راه‌ماندگان و مسافران آماده‌سازی شده و شب گذشته 380 نفر در این مکان‌ها اسکان یافتند.

اسکان اضطراری 380 مسافر در زنجانعلی باقری، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به علت بارش‌ روزهای گذشته و شرایط نامساعد جوی برای تردد مسافران در جاده‌ها و اتراق آن‌ها در فضای باز، مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و مکان‌های در اختیار دستگاه‌های دولتی در همه شهرستان‌ها به اسکان اضطراری مسافران اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه به مسافران اعلام شد که به جای نصب چادر می‌توانند به مکان‌های پیش‌بینی شده بروند، بیان کرد: شب گذشته 380 مسافر در سطح استان در این مکان‌ها اسکان داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان شرایط بحرانی نیست، تصریح کرد: با این حال به دلیل بارش‌های جوی لازم است مسافران در هنگام تردد از محورهای کوهستانی احتیاط کنند و از ایمنی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

این مسئول ضمن تأکید بر به‌همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ ابراز کرد: همه محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است اما محور زنجان – طارم لغزنده بوده و رانندگان برای حرکت در این مسیر جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول