افزایش ساعات بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمان در نوروز 98


افزایش ساعات بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمان در نوروز 98

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: با توجه به حجم بالای گروه‌های بازدیدکننده در ایام نوروز، ساعات بازدید از برخی اماکن تاریخی و فرهنگی استان کرمان در نوروز 98 افزایش یافته است.

افزایش ساعات بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمان در نوروز 98

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمان، محمدمهدی افضلی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان امروز سه‌شنبه، 6 فروردین گفت: با توجه به حجم بالای گروه‌های بازدیدکننده در ایام نوروز بنابراین به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی ساعات بازدید از برخی اماکن تاریخی و فرهنگی استان کرمان در نوروز 98 افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه ساعت کار موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در ایام نوروز از ساعت 9 لغایت 19 است، افزود: تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل در روز 13 فروردین باز هستند و علاقه‌مندان می‌توانند در روز طبیعت نیز از آنها بازدید داشته باشند.
افضلی با اشاره به اینکه هرگونه فیلمبرداری و عکسبرداری به‌صورت حرفه‌ای و با تجهیزات مرتبط از اشیاء موزه‌ای و اماکن تاریخی ممنوع است، بیان کرد: صرفا عکسبرداری و فیلمبرداری مراجعان در قالب گردشگر برای ثبت خاطرات بلامانع است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته