افزون بر 28 هزار مسافر در مدارس سیستان وبلوچستان اسکان یافتند


افزون بر 28 هزار مسافر در مدارس سیستان وبلوچستان اسکان یافتند

زاهدان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 28 هزار و 172 مسافر در قالب هفت هزار و 826 خانوار از اواخر اسفندماه سال گذشته تاکنون در مدارس، خانه های معلم و اردوگاههای تفریحی این استان اسکان داده شدند.

عباسعلی ارجمندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال هزار و 143کلاس درس در قالب 122 مدرسه، هشت خانه معلم و سه اردوگاه تفریحی - فرهنگی آموزش و پرورش برای پذیرایی مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان آماده شده است.
وی افزود: همچنین با توجه به افزایش شمار مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان 30 کلاس درس بین راهی در شهرستان های نصرت آباد، دلگان، بمپور و بزمان پیش بینی شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و چابهار دارای بیشترین پذیرش مسافران نوروزی در مدارس این استان هستند.
وی افزایش سهمیه سوخت مدارس سیستان و بلوچستان در ایام نوروز را خواستار شد.
ارجمندی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز 97 گفت: 18 هزار و 848 خانوار در قالب 237 هزار و 486 نفر روز سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.
7316**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش