کانون‌های مساجد به کمک سیل‌زدگان بشتابند


کانون‌های مساجد به کمک سیل‌زدگان بشتابند

تهران- ایرنا- رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی وقوع سیل در برخی استان‌ها در پیامی بر مشارکت اعضای این کانون‌ها در یاری‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی ضمن تسلیت به هموطنان و خانواده های خسارت دیده، از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور خواست همچون گذشته با مهر و عطوفت به کمک هموطنان آسیب‌دیده بشتابند.
وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در طول سالیان متمادی و به ویژه در چنین حوادثی، شور، شعور و عزم ملی و نوع‌دوستی خود را به جهانیان نشان داده و با تلاشی مضاعف و سخاوتمندانه به کمک عزیزان هموطن شتافته است.
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضمن تاکید بر کمک رسانی همه ارکان مدیریتی مسجد، افزود: همگان به ویژه همکاران این حوزه باید همچون گذشته با خوی ایرانی اسلامی خود به میدان آمده و با استفاده از ظرفیت مساجد، به عزیزان آسیب دیده در این استان‌ها کمک رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز روز گذشته از همراهی و کمک اهالی فرهنگ و هنر ورسانه برای حضور در این‌ مناطق و دیگر کمک ها و حمایت ها خبر داده بود که از طریق برخی مراکز زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود.
در پی بارندگی های اواخر سال 97 مناطقی از استان های گلستان و مازندران بر اثر طغیان رودخانه و سیلاب دچار آسیب های جدی از این بلای طبیعی شدند که به دنبال آن به شماری از هموطنانمان در این مناطق آسیب جدی وارد شد.
فراهنگ ** 1355 **9157

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس