افزایش تعداد آمبولانس ها / کمبود دارو و تجهیزات وجود ندارد


افزایش تعداد آمبولانس ها / کمبود دارو و تجهیزات وجود ندارد

بهادر گفت: تعداد 35 آمبولانس با همکاری دیگر نهادها به 50 آمبولانس افزایش یافت، در حال حاضر از لحاظ دارو و تجهیزات کمبودی وجود ندارد و به تمام کمپ های اسکان مسافران پزشک اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی بهادر» بامداد امروز (سه شنبه 6 فروردین) در جلسه فوق العاده ستاد بحران در استانداری فارس با بیان اینکه از لحظات اولیه سیلاب کمپ های اورژانس در محل سیلاب حضور یافتند، گفت: 105 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که 75 نفر سرپایی درمان شدند، چهار بیمار نیز در بخش های ویژه چهار بیمارستن بستری هستند.

رئیس علوم پزشکی دانشگاه شیراز با اشاره به انتقال بخش های زیرزمینی بیمارستان ها به طبقات بالا، بیان کرد: بیمارستان های در صورت بروز حادثه قابل تخلیه نیستند، در بیمارستان ها ظرفیت سازی و 350 تخت اضافه شد.

وی با اشاره به لزوم حفاظت از بیمارستان ها در مقابل آب گرفتگی، افزود: به بیمارستان ها هشدار داده شده و پشتیبان هر بیمارستان در صورت بروز حادثه تعیین شده است، همچنین علاوه بر اعلام آماده باش پمپ های کفشکن و تمهیدات لازم تعبیه شده است.

بهادر اعلام کرد: تعداد 35 آمبولانس با همکاری دیگر نهادها به 50 آمبولانس افزایش یافت، در حال حاضر از لحاظ دارو و تجهیزات کمبودی وجود ندارد و به تمام کمپ های اسکان مسافران پزشک اعزام شده است.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس