150 مسافر در پایگاه هوایی شهید دوران اسکان داده شد


150 مسافر در پایگاه هوایی شهید دوران اسکان داده شد

سرتیپ لشکری گفت: امداد رسانی به سیل زدگان از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز آغاز شده و تاکنون 150 خانوار در همین راستا در این یگان استقرار داده شدند.

«امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری» امروز (سه شنبه 6 فروردین) با اشاره به آغاز امدادرسانی به سیل زدگان در پایگاه شهید دوران از شب گذشته، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: بنا به درخواست فرمانداری شیراز و به جهت همدردی با سیل زدگان امداد رسانی به سیل زدگان از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز آغاز شده و تاکنون 150 خانوار در همین راستا در این یگان استقرار داده شدند.

فرماندهی پایگاه هوایی شهید دوران افزود: از شب گذشته مقداری تجهیزات امدادی و پتو در میان مسافرین و مردم در محل استقرار این آسیب دیدگان توزیع و از صبح امروز با صبحانه گرم از آسیب دیدگانی که در مساجد و حسینیه ها اسکان داده شده پذیرایی شد.

وی با اشاره به ادامه خدمات رسانی این مسافران، بیان کرد: تالار پارس این پایگاه تجهیز و برای اسکان اضطراری آماده شده است و بیمارستان پایگاه شیراز نیز از روز گذشته با کلیه امکانات پزشکی در حال آماده باش و خدمت رسانی است.

گفتنی است، پایگاه هوایی شهید دوران با کلیه کارکنان پایور و وظیفه مستقرجهت کمک رسانی به سیل زدگان توجیه شده و در آمادگی کامل بسر می برند، همچنین تمامی امکانات سخت افزاری و پتانسیل های پروازی این نیرو نیز در صورت لزوم آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان خواهد بود.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان