جو جنوب کرمان آرام و دستگاه های امدادی در آماده باش کامل هستند


جو جنوب کرمان آرام و دستگاه های امدادی در آماده باش کامل هستند

مسعود جمیلی، گفت: جو جنوب کرمان آرام است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با توجه به آغاز طرح راهداری نوروزی 98ا آمادگی کامل برای ورود به حران را دارد

« مسعود جمیلی» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به اخطاریه های سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: بارش ها برای جنوب کرمان از امشب تا اواخر چهارشنبه شب ادامه دارند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با توجه به آغاز طرح راهداری نوروزی 98ا آمادگی کامل برای ورود در بحران را دارد.

مسعود جمیلی، از آماده باش 185نفر نیروی راهداری در جنوب کرمان، خبر داد و اضافه کرد: تجهیز ماشین آلات راهداری به صورت آماده باش، در شهرستان های جنوبی و 7راهدارخانه مستقر هستند تا در صورت نیاز به امداد رسانی در محورها با کمترین زمان ممکن حضور پیدا کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، با اشاره به سیل چند روز گذشته، ابراز داشت: در هفت شهرستان جنوبی استان به صورت ویژه گشت های راهداری ملزم به بررسی باز یا بسته بودن دهانه پلها و آبروها شده اند.

وی، اضافه کرد: از صبح امروز پل های کلیه مسیرها مورد ارزیابی و بازرسی میدانی راهداران قرار گرفتند تا در صورت نیاز پل های دچار شن گرفتگی عملیات تنقیه صورت گرفته است.

جمیلی، با بیان این مطلب که بستر بیش از 67 پل در محورهای ارتباطی جنوب استان توسط دستگاه های راهداری بازگشایی شده است، ضمن هشدار، گفت: با توجه به احتمال بارش باران در نقاط بالا دست و کوهستانی به ویژه در مناطق روستایی مسافران نوروزی و رانندگانی که قصد عبور از این مناطق دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، با اشاره به آماده باش مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان، ضمن در خواسا از مردم و رانندگان، بیان داشت: مردم و رانندگان خبرها را از طریق منابع موثق و رسانه های معتبر دریافت و از توجه به شایعات خودداری کنند.

جمیلی، اضافه کرد: شماره تماس 141مرکز مدیریت راه ها را جهت دریافت اطلاع از وضعیت راه ها و شرایط جوی مسیرها است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان