فرمانده پلیس راه مازندران از باز شدن جاده هراز و ادامه بسته بودن جاده چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج علی‌رضا قدمی، در ارتباط با جاده های مواصلاتی مازندران از ادامه بسته بودن جاده چالوس و باز شدن جاده هراز خبر داد و گفت:محور کندوان به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن مسیر تا اطلاع بعدی بسته شد.

سواد کوه به شرایط عادی بازگشت

وی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها اکنون در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و جاده های درون شهری عادی و روان است. محور دیباچ به گلوگاه به دلیل آبگرفتگی مسدود شده است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه پلیس راه امروز محدودیت‌های ترافیکی در جاده های استان اعمال نمی‌کند، تصریح کرد: وضعیت جوی مازندران از فردا چهارشنبه صاف تا نیمه ابری می‌شود.

قدمی با اشاره به آب شدن برف‌های مناطق کوهستانی استان از احتمال ریزش سنگ در تمام مسیرهای کوهستانی مازندران خبر داد و گفت: هموطنان از مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه احتمال رانش در جاده‌های مازندران وجود دارد، افزود: با توجه به وضعیت جوی و آثار برجای مانده از سیلاب در روز پایانی سال و ادامه بارش‌ها، احتمال ریزش سنگ در تمامی جاده‌های کوهستانی مازندران متصور است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اعلام اینکه هموطنان به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران توجه کنند، گفت: مردم و مسافران حتی الامکان تا فردا از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.