مدیرعامل آتش‌نشانی اصفهان گفت: 22 مورد آب‌گرفتگی منازل در اصفهان در پی بارش باران رفع شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن گلابی بیان داشت: 34 مورد حادثه به آتش‌نشانی اعلام شد که حدود 22 مورد مربوط به آب‌گرفتگی منازل و ریزش سقف خانه‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته تا امروز صبح تنها چند مورد آب‌گرفتگی سطحی در شهر اصفهان به آتش‌نشانی گزارش شد، اظهار کرد: 34 مورد حادثه به آتش‌نشانی اعلام شد که حدود 22 مورد مربوط به آب‌گرفتگی منازل و ریزش سقف خانه‌ها بود.

گلابی ادامه داد: شب گذشته یک هزار و 450 تخته چادر در شهر اصفهان برای مسافران نوروزی برپا شد و باغ فدک تعطیل شد. درهای این باغ امشب نیز بسته است و اجازه اسکان مسافران در آن وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسافران شهر اصفهان در ورزشگاه‌ها به طور کامل اسکان داده شدند و نیروهای آتش‌نشانی شب گذشته در کنار چادرهای مسافران به طور مرتب سرکشی و نظارت داشتند تا چیدمان و تهویه مناسب چادرها را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: همچنین 12 خودرو در مناطق تاریخی و گردشگری شهر اصفهان که پرتردد است، مستقر شد تا حوادث ترافیکی سطح شهر در صورت بروز کنترل و هدایت شود.

گلابی با اشاره به اینکه یکی از حوادث شب گذشته نشست زمین در خیابان میر بود، تصریح کرد: این نشست حدود 40 متر در یک متر بود که به دلیل احتمال شکستگی لوله گاز یک خودروی آتش‌نشانی به همراه نیروهای آتش نشان در محل مستقر شدند اما حادثه جانی رخ نداد.

مدیرعامل آتش‌نشانی اصفهان گفت: همچنین به دلیل بارش باران دو نفر در کوه صفه اصفهان دچار مشکل برای بازگشت شدند که با امدادرسانی آتش‌نشانی، نجات یافتند.