احتمال وقوع سیلاب در تهران


احتمال وقوع سیلاب در تهران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز‌های پیش رو هشدار داد.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران یادآور شد: بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه ها و محل های ورودی مکان های گردشگری نیز توسط شرکت آب منطقه ای نصب شده است که شهروندان بایستی به آنها توجه ویژه داشته باشند.
احتمال وقوع سیلاب در تهران
سید حسن رضوی با بیان این مطلب اظهارداشت: برپایه اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ورود سامانه‌های بارشی از سمت جنوب و غرب کشور و گسترش آن به استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و ارتفاعات البرز در استان تهران احتمال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در رودخانه‌ها و مسیل‌های سطح استان وجود خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به شرایط بارشی در فصل بهار، امکان وقوع سیلاب‌های مخرب در سطح حوضه‌های آبریز، رودخانه‌ها و مسیل‌های استان تهران دور از ذهن نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با هشدار به مسافران و گردشگران گفت: گردشگران که در این روز‌ها قصد تفریح در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌های اطراف تهران را دارند، باید نسبت به هشدار‌هایی که توسط سازمان‌های مربوطه اعلام می‌شود توجه جدی داشته باشند.

رضوی با بیان اینکه اکیپ‌های گشت و بازرسی آب منطقه‌ای تهران برای پایش رودخانه‌ها و سیلاب‌های احتمالی حضور میدانی دارند، ادامه داد: توقف و نصب نکردن چادر‌های مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه‌ها حتی رودخانه‌ها و مسیل‌های خشک، تردد نداشتن از عرض جریان‌های سیلابی و توقف در کنار جریان سیلاب برای مشاهده یا تصویربرداری باید مورد توجه جدی گردشگران قرار داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران همچنین یادآور شد: بنر‌های هشدار سیل در حاشیه رودخانه‌ها و محل‌های ورودی مکان‌های گردشگری نیز توسط شرکت آب منطقه‌ای نصب شده است که شهروندان بایستی به آن‌ها توجه ویژه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...