حمایت از کالای ایرانی لازمه رونق تولید است/ اقتصاد مقاومتی تحریم ها را خنثی می کند


حمایت از کالای ایرانی لازمه رونق تولید است/ اقتصاد مقاومتی تحریم ها را خنثی می کند

نماینده مردم پلدختر و معمولان درمجلس گفت:رونق تولید در کنار حمایت از کالای ایرانی و توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند توطئه های دشمنان و تحریم ها را خنثی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با سفیرافلاک با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان "رونق تولید" اظهار داشت: ایران در زمینه تولیدنفت، گندم و اقلام اساسی به حداکثر خودکفایی رسیده است که دولت و مجلس باید زمینه را برای رونق تولید در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی از ملزومات رونق تولید است ادامه داد: رونق تولید به مباحث زیادی از جمله معیشت خانوارهای ایرانی، کرامت و شأن کارگری،حفظ جایگاه جهانی تولید داخلی، افزایش کیفیت تولیدات داخلی و همچنین معضل جدی رفع موانع تولید مرتبط است.

کاظمی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی، دامداری و باغداری فراوانی که در شهرستان پلدختر ومعمولان وجود دارد، عنوان کرد: دولت می تواند با شناسایی این ظرفیت ها به کنندگان واقعی کار تسهیلات دهد و در راستای اشتغالزایی و رونق تولید اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس افزود: رهبرمعظم انقلاب چند سالی است که موضوع اقتصاد را مورد تاکید قرار می دهند و سال ها را با پیش زمینه اقتصادی نامگذاری می کنند.

وی گفت: توجه جدی معظم له به امر اقتصاد نشان از ضعف های بسیار زیادی در قوانین و عملکردهای اقتصادی دولت، مجلس شورای اسلامی و بخش خصوصی است.

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس یادآور شد: مجلس در سال گذشته به دفعات بر موضوع رفع موانع تولید اشاره و پرداخته است اما هم چنان مشکلات زیادی سر راه تولیدات داخلی قرار دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت