پورتلند تریل بلیزرز 148-144 بروکلین نتس؛ برد پورتلند در شب مصدومیت دلخراش یوسف نورکیچ


پورتلند تریل بلیزرز 148-144 بروکلین نتس؛ برد پورتلند در شب مصدومیت دلخراش یوسف نورکیچ

جدال 71 امتیازی راسل و نورکیچ در مُدا سنتر

طرفداری - در دیدارهای صبح امروز (سه شنبه) دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و بروکلین نتس از سری رقابت های بسکتبال NBA، برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این میزبان و تیم رده چهارم کنفرانس غرب بود که با نتیجه 148-144 به پیروزی رسید. دیداری که با تساوی دو تیم در وقت های عادی و چهار کوارتر آن به اور تایم کشیده شد و در آن جدالی تماشایی بین دی آنجلو راسل و یوسف نورکیچ را شاهد بودیم که در نهایت با برتری یاران نورکیچ، این دیدار به پایان رسید. با این نتیجه پورتلند به چهل و ششمین برد فصل خود دست یافت تا در رده چهارم منطقه کنفرانس غرب جای گیرد.

گزارش بازی

اولین امتیازات این بازی توسط دیمین لیلارد از پورتلند با یک پرتاب سه امتیازی به ثبت رسید. از همان ابتدای این دیدار شاهد جدال تماشایی نورکیچ و راسل از دو تیم بودیم که با امتیازات این دو بازیکن در نهایت نخستین کوارتر این دیدار با حساب 31-27 به سود پورتلند تریل بلیزرز به پایان رسید. کوارتر دوم اما این میهمان و تیم سیاه پوش این دیدار بروکلین نتس بود که برتری خود را به میزبان دیکته کرد و توانست با نتیجه 31-35 به پیروزی برسد. نیمه اول این دیدار تماشایی با حساب 62-62 با تساوی به پایان رسید.

پورتلند تریل بلیزرز 148-144 بروکلین نتس؛ برد پورتلند در شب مصدومیت دلخراش یوسف نورکیچپورتلند تریل بلیزرز 148-144 بروکلین نتس؛ برد پورتلند در شب مصدومیت دلخراش یوسف نورکیچ

نیمه دوم این بازی از راه می رسد و به مانند کوارتر نخست، این پورتلند تریل بلیزرز است که با بازی خوب لیلارد و نورکیچ توانست با نتیجه 33-28 کوارتر سوم را با برتری به پایان برساند. بازیکنان بروکلین که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند، کوارتر چهارم را بهتر شروع کردند و با امتیازات اسپنسر دینویدی توانستند با نتیجه 25-30 به پیروزی برسند تا دو تیم در پایان چهار کوارتر این دیدار و وقت های قانونی به تساوی 120-120 دست یابند. بازی به وقت های اضافه (اور تایم) کشیده می شود که در نهایت و در دو وقت اضافه این پورتلند تریل بلیززر است که با نتیجه 28-24 به پیروزی می رسد.

پورتلند تریل بلیزرز 148-144 بروکلین نتس؛ برد پورتلند در شب مصدومیت دلخراش یوسف نورکیچ

در اور تایم و در حالی که بازی با نتیجه 134-132 با برتری پورتلند تریل بلیزرز ادامه داشت، یوسف نورکیچ از پورتلند دچار مصدومیتی دلخراش شد و با برانکارد به بیرون از میدان و بیمارستان انتقال یافت. در نهایت این دیدار بسیار تماشایی و البته نزدیک با اختلاف 4 امتیاز و با حساب 148 به 144 به سود پورتلند تریل بلیزرز به پایان رسید تا تیم میزبان این دیدار در استادیوم مدا سنتر به چهل و ششمین برد فصل خود دست یابد و در رده چهارم منطقه کنفرانس غرب قرار گیرد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
پورتلند تریل بلیزرز 43.8% 31.1% 5 74
بروکلین نتس 47.6% 35.7% 16 69
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس
پورتلند تریل بلیزرز یوسف نورکیچ 32 یوسف نورکیچ 16 دیمین لیلارد 12
بروکلین نتس دی آنجلو راسل 39 دیویس 14 دی آنجلو راسل 8
جدول بسکتبال NBA

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج