مراسم روز جمهوری اسلامی در حرم امام (ره) برگزار می شود


مراسم روز جمهوری اسلامی در حرم امام (ره) برگزار می شود

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری مراسم در سطح شهرستانهای استان تهران و فضاسازی تبلیغی و صدور بیانیه و بر...

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری مراسم در سطح شهرستانهای استان تهران و فضاسازی تبلیغی و صدور بیانیه و بر پایی مراسم در بقاع متبرکه و مساجد از دیگر برنامه های ویژه 12 فروردین است.
وی یادآور شد: اقتدار امروز ایران اسلامی ریشه در رای قاطعانه ملت مومن و انقلابی آن به «جمهوری اسلامی» دارد و نظام جمهوری اسلامی بهترین الگوی حکومت مردم سالاری دینی را به جهانیان ارائه کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: 12 فروردین روز تحقق وعده الهی در عزت بخشیدن به مستضعفان جهان و آغاز بهار آزادی است و ملت ایران در این روز نشان دادند که در راستای رهنمودهای امام راحل(ره) بلوغ سیاسی دارند.
حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: در دوازدهم فروردین علاوه بر مسلمانان کشور اقلیت‌های مذهبی همچون کلیمی‌ها، زرتشتی‌ها و صائبی‌ها نیز به جمهوری اسلامی رأی دادند.
رییس ستاد 12 فروردین استان تهران رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی را اقدامی ماندگار و تاریخی خواند و اضافه کرد: مردم غیور ایران با این رای ولایتمداری، هوشیاری و آگاهی خود را به اثبات رساندند و استکبار جهانی به خوبی متوجه اتحاد اقشار مختلف مردم حول محور اسلام و ولایت فقیه برای مبارزه با ظلم و جور شد.
وی 12 فروردین را روز امید ملت مسلمان و آزادیخواهان در اقصی نقاط جهان به استقرار عدل و داد در جهان و شکست استکبار جهانی خواند و افزود: مردم ایران در روزهای دهم و یازدهم فروردین 58، زمینه ساز 12 فروردین شدند و با رای خود حکومت مردمی مبتنی بر اصل ولایت فقیه را در کشور مستقر کردند.
امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: امسال چهلمین سالروز 12 فروردین را در حالی گرامی می داریم که این نظام اسلامی مقتدرتر از هر زمانی آرمان های امام و شهدا را جامه عمل پوشانده و در برابر سلطه گران با قدرت هرچه تمامتر ایستاده است.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت