پشت پرده اعلام خطر سونامی در ساحل بوشهر +فیلم


پشت پرده اعلام خطر سونامی در ساحل بوشهر +فیلم

رکنا: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: شایعه وقوع سونامی در ساحل بوشهر صحت ندارد و با شایعه سازان برخورد قانونی می شود.

به گزارش رکنا، مهرداد ستوده دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: مردم به شایعه ها درباره بروز پدیده سونامی در ساحل بوشهر توجه نکنند.

وی بیان کرد: افرادی که از شرایط موجود سوء استفاده و باعث نگرانی و وحشت مردم شوند از سوی دستگاه های ذیربط شناسایی و با آنان برخورد قانونی می شود.

ستوده اضافه کرد: از مردم و مسافران تقاضا می شود هرگونه اطلاعیه رسمی را از ستاد مدیریت بحران استان دریافت و به شایعه ها توجه نکنند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی و احتمال وقوع سیلاب از روز یکشنبه تا سه شنبه تدابیر لازم در ستاد مدیریت بحران استان برای پیشگیری از هرگونه حادثه ای اندیشیده و مسافران نوروزی در نقاط امن اسکان یافتند.

ستوده گفت: دستگاه های مسئول در مدیریت بحران، شهرداران، واحدهای امدادی، درمانی، فرمانداران و دهیاران استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

وی اضافه کرد: تمام محورهای ارتباطی استان بوشهر باز است و اکیپ های راهداری در محورهای ارتباطی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

ساعتی پیش فیلمی در فضای مجازی مبنی بر احتمال وقوع پدیده سونامی و درخواست از مسافران برای تخلیه مناطق ساحلی از سوی برخی افراد منتشر و باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: شایعه تخلیه شهر جدید عالیشهر و روستاهای اطراف منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

قاسم قائدی افزود: تنها درخواست ستاد مدیریت بحران از فرمانداران بعنوان روسای شهرستانی ستادهای بحران از اقامت مسافران و مردم در کنار ساحل و مسیر رودخانه و سیلاب جلوگیری شود.

وی بیان کرد: استان بوشهر در پائین دست قرار دارد و احتمال سرازیر شدن روان آبهای استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد به این استان وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

هشدار سونامی در بوشهر + فیلم


حجم ویدیو: 1.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر