3 تفریح رایگان در کوالالامپور؛ مالزی


3 تفریح رایگان در کوالالامپور؛ مالزی

کوالالامپور، شهری پر از جاذبه‌های متنوع است؛ از آسمان‌خراش‌های بلند و مراکز خرید لوکس گرفته تا معابد هزاران ساله.

گاهی اوقات سخت‌ترین بخش هر سفر یا تفریح، هزینه‌های بالای آن است. به‌خصوص در شهری مثل کوالالامپور که یک شهر توریستی و پرزرق و برق است. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این شهر هیچ جاذبه و تفریح رایگانی ندارد. اگر محدودیت مالی داشته باشید شاید فکر کنید که در کوالالامپور فرصتی برای لذت بردن از جاذبه‌های توریستی وجود ندارد.

تور کوالالامپور جزو تورهای پرطرفدار خارجی در ایران است. این تور، فرصت مناسبی برای سفر به مالزی و لذت بردن از جاذبه‌های متنوع آن است. برای اینکه بهترین تورهای خارجی را جست و جو کنید و تور مالزی یا کولالامپور مناسب را باتوجه‌به قیمت انتخاب کنید، می‌توانید از کجارو کمک بگیرید. با فهرست متنوع تورها در کجارو می‌توانید سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

در ادامه، چند مورد از تفریحات رایگان کوالالامپور را معرفی می‌کنیم که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن لذت ببرید.

قدم زدن در پارک کوالالامپور

در قلب ساختمان‌های بلند و بتنی، در کوالالامپور، فضاهای سبز و پارک‌های متعددی وجود دارد. در پایین برج‌های مشهور پتروناس، پارک زیبای KLCC قرار دارد که قدم زدن در آن، یکی از تفریحات جذاب و رایگان این شهر شلوغ است.

بازدید از اماکن مذهبی

3 تفریح رایگان در کوالالامپور؛ مالزی

کوالالامپور اماکن مذهبی زیادی دارد که بازدید از آن‌ها رایگان است. بیشتر آن‌ها در محله چینی‌ها قرار دارند. مجموعه معبدهای غاری باتو، یکی دیگر از اماکن مذهبی رایگان در مالزی است.

پیاده‌گردی در طبیعت

اگر دنبال یک تفریح پرهیجان‌تر از قدم زدن در پارک هستید، به مسیرهای پیاده‌گردی Bukit Gasing یا Bukit Nanas سر بزنید.

این مسیرهای جنگلی طبیعی، شما را از نزدیک با جنگل‌های بارانی مالزی آشنا می‌کند.

این مسیر در اواسط روز بسیار گرم می‌شود پس برای این تفریح، صبح زود را در نظر بگیرید. برای گشت‌و‌گذار در این مسیرهای جنگلی، اسپری‌های ضد حشرات را فراموش نکنید.

شما می‌توانید علاوه‌بر مکان هایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی کوالالامپور را در کجارو مشاهده کنید و درمورد جاذبه‌های آن اطلاعات کاملی به‌دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن‌ها و جاهای دیدنی رایگان در کوالالامپور را در کجارو مشاهده کنید و سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !