نسخه‌های جدید iOS، مک OS، تی وی OS و واچ OS اپل فردا منتشر می‌شوند


نسخه‌های جدید iOS، مک OS، تی وی OS و واچ OS اپل فردا منتشر می‌شوند

اپل لحظاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که iOS 12.2 ،macO 10.14.4 ،tvOS 12.2 و watchOS 5.2 طی ساعات آینده منتشر خواهند شد.

اپل همان‌طور که از هفته‌ها پیش وعده داده بود، ساعاتی پیش رویداد ویژه‌ای را در تئاتر استیو جابز واقع در کوپرتینو، برگزار کرد. در این رویداد که به‌طور ویژه روی سرویس‌ها تمرکز داشت،‌ تاریخ انتشار دقیق سیستم‌عامل‌های این شرکت مشخص شد. بر این اساس، نسخه‌ی جدید آی‌او‌اس، مک‌او‌اس، تی‌وی‌او‌س و واچ‌او‌اس در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۹ منتشر می‌شوند. این یعنی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل‌های موردبحث، فردا ششم خرداد به‌وقت تهران، در دسترس قرار خواهند گرفت.

iOS 12.2 جدیدترین نسخه‌ی iOS است که برای آیپد، آیفون و آیپاد در دسترس قرار خواهد گرفت. درضمن tvOS 12.2 نیز قرار است برای اپل تی‌وی منتشر شود. البته به‌روزرسانی‌های فعلی بیشتر حکم به‌روزرسانی‌هایی جزئی را دارند. کوپرتینویی‌ها تمهیدات ویژه‌ای را برای سیستم‌عامل‌ها - به‌خصوص iOS - در WWDC امسال اندیشیده‌اند.

از مدت‌‌ها پیش، بیشتر ویژگی‌های مربوط‌به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل‌ها توسط برخی منابع فاش شده‌ بودند. یکی از مهم‌ترین مواردی که با نسخه‌ی جدید iOS به دستگاه‌های اپل اضافه می‌شود، سرویس اپل‌ نیوز‌ پلاس است که اخیرا معرفی شده و صدها مجله‌ی مشهور را در یک‌جا جمع می‌کند.

درضمن به‌روزرسانی جدید، ویژگی‌های اضافه‌ای را به اپلیکیشن‌های Wallet و Maps می‌آورد. به‌روزرسانی جدید واچ او‌اس، همچنین شامل واچ‌فیس‌هایی جدید است.

iOS 12.2 ،macO 10.14.4 ،tvOS 12.2 و watchOS 5.2 فردا ششم فروردین ۱۳۹۸ ازطریق به‌روزرسانی‌هایی رایگان، در اختیار کاربران اپل قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد