Apple Arcade؛ پلتفرم بازی اپل با پرداخت حق اشتراک


Apple Arcade؛ پلتفرم بازی اپل با پرداخت حق اشتراک

اپل در جریان رویداد Show Time خود از پلتفرم گیمینگ جدیدی برای تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS و مک رونمایی کرد.

رویداد Show Time هم‌اکنون درحال برگزاری است و اپل در جریان این رویداد از سرویس جدیدی به نام «Apple Arcade» رونمایی کرد؛ پلتفرم جدید گیمینگ اپل به کاربر اجازه‌ی تجربه‌ی بازی‌ روی تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS و مک را می‌دهد. البته کاربران اپل تی‌وی نیز قادر به استفاده از این سرویس نیز داده شده است. این سرویس برای استریم بازی روی iOS تدارک دیده نشده است و اپل هنوز وارد بازی جدید استریم بازی که شرکت‌هایی همچون سونی، مایکروسافت، گوگل و انودیا در آن ورود کرده‌اند نشده است.

Apple Arcade؛ پلتفرم بازی اپل با پرداخت حق اشتراک

اپل آرکید در حقیقت سرویس بازی با پرداخت حق اشتراک برای تجربه‌ی بازی‌هایی است که ازطریق اپ‌استور قابل نصب هستند؛ بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان از اپ‌استور بازی دانلود کرده‌اند و بیش از ۳۰۰ هزار بازی در این فروشگاه موجود است. اپل به دبال آوردن برخی از بهترین عناوین بازی‌های استور خود به این سرویس اشتراکی است؛ طبق اعلام اپل ۱۰۰ عنوان جدید و ویژه به‌زودی در اپل آرکید برای iOS، مک و اپل تی‌وی در دسترس خواهد بود.

اپل آرکید از پاییز ۲۰۱۹ ازطریق یک تب‌جدید در در اپ‌استور برای iOS، مک و اپل‌ تی‌وی در ۱۵۰ کشور جهان در دسترس کاربران خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی